GRUIA-minunea noastra!

GRUIA-minunea noastra! | Autor: acai24

Link direct la acest mesaj

Povestea noastra incepe prin februarie 2004...o intalnire banala...eu de garda la facultate, el cu catelul la doctor( ca sa se inteleaga eu sunt medic veterinar, pe atunci eram studenta).Ne-am placut si de atunci a inceput povestea noastra de dragoste care s-a finalizat in ianuarie 2005 cu nunta...o nunta de vis...eu de mica iubeam copii foarte mult si imi doream unul cat mai curand posibil dar...am discutat cu sotul si am cazut de acord ca sa asteptam un an pana sa apara mostenitorul...asa ca am asteptat.....anul trecut de Craciun eram cu totii la masa si eu zic: "Cum ar fi daca la anul pe vremea asta ar fi si un bebe cu noi?" Trec sarbatorile..eu tot aveam in gand ideea cu bebele...
Vine ziua mea(6 ianuarie) si sotul imi cumpara un test de sarcina...credeam ca va fi cea mai fericita zi...dar din pacate testul a iesit negativ....imi luasem gandul dar cu trecerea zilelor vad ca nu imi sosesc rusii...astept ce astept si iau alt test....si SURPRIZA...2 liniute roz apar imediat...eram asa de bucuroasa...dorinta mea se indeplinise...urma sa devin mamica.
Prima ecografie am facut-o pe 20 ianuarie,atunci am vazut pt prima data acel punctulet care pulsa pe ecran...sarcina 17mm in evolutie...
De atunci a inceput aventura...am avut o sarcina super din toate punctele de vedere....greata am avut doar pana in saptamana 9, apoi s-a stopat brusc..credeam ca s-a intamplat ceva, m-am dus de urgenta la doctor dar din fericire totul era bine, punctuletul pulsa in continuare.Din acel moment nu am mai stiut ce inseamna greata sau alte neplaceri.