operatie la nas

operatie la nas | Autor: bebi

Link direct la acest mesaj

In sfarsit m-am hotarat sa-mi operez deviatia de sept si sa-mi repar nasul lovit acu' ceva vreme. Dupa indelungi cautari, m-am oprit la dr Badea si dr Stan, numai ca nu stiu pe care dintre cei 2 sa-l aleg.
La dr Badea, am vazut 2 paciente operate si arata super. Despre dr Stan am citit ca ar avea ultima aparatura medicala in domeniu si ca e profesionist.

Aveti idee despre rinoplastie sau experiente/cunostinte care au facut operatia? M-ar interesa cat mai multe informatii.

Va multumesc anticipat.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns miria_cristina spune:

Sa-mi dai si mie mai multe detalii despre dr. Badea, te rog!!!
Si eu vreau sa fac operatia, dar nu stiu exact perioada.

Despre dr. Badea stiu ca lucreaza mai mult sani si nu prea sta prin Bucuresti, in schimb, il are ca partener pe dr. Antohi, care e un profesionist.
Amandoi sunt medici esteticieni, deci daca vrei si reparare de sept presupun ca vor colabora cu un medic ORL-ist, ca sa fie siguri de reusita. Oricum , tu intreaba acest aspect pentru ca este unul foarte important.

Despre dr. Stan stiu ca are specialitate ORL-ist, dar are si preturi foarte piperate datorita publicitatii pe care si-a facut-o si, ca orice medic, are si el rateurile lui.

Cat priveste aparatura, operatia poate fi foarte reusita si fara materiale supersofisticate pe care s-ar putea sa nici nu le folsesti doar la plata sa ti le puna, in caz ca vei avea nevoi.
Tot cu daltita si ciocanul lucreaza nenea doctorul, chiar daca are ditamai scula cumparata pe bani grei.

Cristina si Damiana (5 nov 2004) http://photos.yahoo.com/miria_cristina

"Treci din lumina in umbra pentru a face loc altora."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bebi spune:

Nr dr Badea este 0744 564 017.

Este cineva care s-a operat? Oare in cat timp pot reveni la serviciu? Eu m-am gandit sa ma operez in octombrie.

Mergi la inceput