Magia Comunicarii
Raspunsuri - Pagina 7
cl spune:
quote:
Originally posted by Nanequote:
Originally posted by cl
Mama ce desteapta esti! Bine ca ai venit TU sa ne deschizi NOUA ochii! Ca muream prosti!
Claudia
PS Ce-ar fi sa-ti vezi de treaba ta? Nu-ti place, nu mai intra aici! E asa de greu?
Mersi de aprecieri. Stiu ca-s desteapta , dar nu strica niciodata un compliment , sar'na inca o data.
Pai nu mai intru, si nu, nu e greu.
Vayyyyyy, scuza-ma te rog, cum am putut fi atat de ! Am vrut sa spun nu desteapta, ci fffff desteapta, sclipitoare de-a dreptul as putea spune! Si mai ales buna, intelegatoare, toleranta! Prea multe calitati la o singura persoana! Ce nedrept, dom'le!
Eu tot nu inteleg, ca-s blonda si tampita, daca poti sa nu dai p-aci, atunci ce cauti?
Claudia
pisik 4ever spune:
quote:
Originally posted by cl
A, am imbatranit, ca am inceput sa uit.
O completare la tema anterioara: Cum afecteaza rautatea comunicarea?
Claudia
Eu zic ca rautatea ne pune niste filtre in urechi ce ne impiedica sa auzim Mesajul ce ne este adresat. Incepem prin a auzi doar ce vrem sa auzim.
PS cred ca e un subiect prea complex ptr a fi dezbatut aici si te invit sa deschizi un topic
You're unique. Just like anyone else.
... si bursuca 08.05.05
cl spune:
quote:
Originally posted by pisik 4ever
...
Eu zic ca rautatea ne pune niste filtre in urechi ce ne impiedica sa auzim Mesajul ce ne este adresat. Incepem prin a auzi doar ce vrem sa auzim.
PS cred ca e un subiect prea complex ptr a fi dezbatut aici si te invit sa deschizi un topic
You're unique. Just like anyone else.
... si bursuca 08.05.05
Pisik, nu multumesc, nu vreau topic separat. Era doar o intrebare...retorica...Citind anumite postari, asta mi-a venit in minte. Cine vrea, raspunde, cine nu, nu. Nu este o tema obligatorie. Deocamdata o sa stau cuminte (parol!) si am sa urmaresc tema nr 3, propusa de tine:
quote:
Originally posted by pisik 4ever
multumesc pentru aprecieri ovidiu si Nane... care tocmai mi-a dat ideea de a va propune o noua tema de casa:
Va propun Tema nr 3. intr-o seara ca oricare alta, cand iesi de la servici intreaba pe cineva de pe strada ce varsta iti da. Dincolo de aparenta fizica, esti sigur ca diferenta nu provine dintr-o stare de spirit?
PS ti-e rusine sa pui aceasta intrebare unui necunoscut deoarece "nu se cade". Rezerva pe care o manifesti tine de educatie, timiditate, imagine despre sine, …?
You're unique. Just like anyone else.
... si bursuca 08.05.05
si "brandurile"...
Claudia
ovidiu bufnila spune:
A sosit momentul sa introducem conceptul de Centru De Greutate care, potrivit domeniului de referinta pe care il accesam pentru a pune la cale o strategie de imagine poate fi:
Centru de Greutate Narativa
Centru e Greutate Descriptiva
Pentru cei ce vor sa devina intr-adevar consilieri de imagine mai mult decat simpli profesionisti de PR, marketing, advertising, NLP, comunicatori de toate spetele, atunci aceste doua centre de greutate sunt extrem de importante pentru stabilirea unei strategii.
Asa cum un pandantiv poate fi obliterat de o incarcatura inutila de bijuterii(cercei, bratari, etc) pierzandu-si astfel linia de atractie, tot asa imaginea unui om politic, de exemplu, poate deveni confuza si incoerenta daca se pierde din vedere Centrul de Greutate Narativa.
In cazul unui om politic vorbim despre Structuri Narative pentru ca un om politic static DESCRIS este o constructie artificiala, moarta, tembela.
Alegerea Centrului De Greutate nu se face la intamplare.
Pentru cei care vor intr-adevar sa navigam mai departe, neluand in seama diversele manipulari de tip stalinist si securist din acest topic(vom face o analiza a mesajelor de acest gen prezente pe Net), punem urmatoarea intrebare:
Care este Centrul De Greutate Narativa a Imparatului Napoleon!
PS: Atentie la nevinovata capcana din intrebare.
PS: L-am adus pe Napoleon in discutie pentru ca o sa trecem putin prin Artele Militare ca sa invatam cate ceva despre strategiile de imagine ale lumii de astazi cand betia generata de Marile Armate s-a sfarsit.
Ovidiu Bufnila
consilier de imagine
http://www.viewsunplugged.com/VU/20030529/reflection_democracy.shtml
Inmultirea fiintelor la nesfârsit tine de o economie a viului dar si de filozofia textului, fictionalul fiind constructul fundamental.
sirimie spune:
quote:
Originally posted by DARAEL
Tema de casa nr..... ce conteaza ?
Voi cititori, comentatori sau simpli observatori ai acestui subiect, puteti sa definiti sentimentele voastre fata de acest subiect – indiferent care sunt ele, amuzament, indoiala, curiozitate, nedulerire, samd ?
Incercati sa vedeti “De ce ?” aveti acest sentiment.
Durata: nelimitata !
Cuvinte necesare: fara limita !
Sustinere: o de la DARAEL !
OFF TOPIC: exista deja un brand Napoleon – este o sticloanta simpatica, dolofanica, iar continutul are culoarea placuta si un gust fin pentru unii....... oricum, daca este „gustat” prea mult, da cefalee, vertij, logoree si, nu de putine ori, stare de confuzie......
Cu stima,
Singur, DARAEL
Ratacitor prin Lume
http://www.geocities.com/dara2el/
“A te invinge pe tine insuti este prima si cea mai frumoasa dintre toate victoriile.“ DEMOCRIT
Fac si eu exercitiul asta. Sentimentul meu este ceva apropiat de nedumerire: nu inteleg. De ce? Nu pot sa raspund la urmatoarea intrebare: ce legatura exista intre "consiliere de imagine" si "relatii publice" sau "olimpiada comunicarii"? Sau mai bine zis: de ce sint asociate?
Va dorim sa cresteti mari si frumosi!
Simona & Vladut (27 februarie 2005)
Poze la http://pg.photos.yahoo.com/ph/seirimie/my_photos
ovidiu bufnila spune:
Relatiile Publice se ocupa de Imaginea institutiilior, companiilor, asociatiilor, personalitatilor, etc, in Olimpiade puteti gasi o multime de informatii despre Noua Generatie de profesionisti in Comunicare si Imagine. Legatura e evidenta. Imaginea este un TOT, nu poate fi tratat frgmentat.
Ovidiu Bufnila
consilier de imagine
quote:
Originally posted by sirimiequote:
Originally posted by DARAEL
Tema de casa nr..... ce conteaza ?
Voi cititori, comentatori sau simpli observatori ai acestui subiect, puteti sa definiti sentimentele voastre fata de acest subiect – indiferent care sunt ele, amuzament, indoiala, curiozitate, nedulerire, samd ?
Incercati sa vedeti “De ce ?” aveti acest sentiment.
Durata: nelimitata !
Cuvinte necesare: fara limita !
Sustinere: o de la DARAEL !
OFF TOPIC: exista deja un brand Napoleon – este o sticloanta simpatica, dolofanica, iar continutul are culoarea placuta si un gust fin pentru unii....... oricum, daca este „gustat” prea mult, da cefalee, vertij, logoree si, nu de putine ori, stare de confuzie......
Cu stima,
Singur, DARAEL
Ratacitor prin Lume
http://www.geocities.com/dara2el/
“A te invinge pe tine insuti este prima si cea mai frumoasa dintre toate victoriile.“ DEMOCRIT
Fac si eu exercitiul asta. Sentimentul meu este ceva apropiat de nedumerire: nu inteleg. De ce? Nu pot sa raspund la urmatoarea intrebare: ce legatura exista intre "consiliere de imagine" si "relatii publice" sau "olimpiada comunicarii"? Sau mai bine zis: de ce sint asociate?
Va dorim sa cresteti mari si frumosi!
Simona & Vladut (27 februarie 2005)
Poze la http://pg.photos.yahoo.com/ph/seirimie/my_photos
Inmultirea fiintelor la nesfârsit tine de o economie a viului dar si de filozofia textului, fictionalul fiind constructul fundamental.
ramonai spune:
Am scris o data la topicul asta, scriu si a doua oara si sper sa fie ultima, pentru ca vad ca dintr-un exces de intelegere, bunatate si creativitate s-a ajuns la cearta, la corecturi gramaticale...
Eu nu atac nici o persoana, ci atac subiectul, Brenda.
Nu am nici o problema cu ceea ce scrieti voi, e dreptul vostru, am intervenit pentru ca titlul subiectului m-a interesat (sunt absolventa de Comunicare si Relatii Publice) si cand am vazut ce contine, de fapt, mi s-a parut ridicol, si voi, drept sa va spun, fara sa va atac, naive. Nu are legatura titlul cu ce se afla inauntru. Inteleg ca ceea ce scrieti e un exercitiu pentru spirit, de cunoastere, de creatie. Dar trebuie sa stiti ca un consilier NU este nici poet, nici artist, nici filozof. Este doar un vanzator cu mai multa scoala (care, intamplator, nu se face cu cateva linkuri sau fraze intortocheate si pompoase pe internet). E un tip pragmatic care imbraca ceva intr-o masca pentru ca oamenii sa-l cumpere. Masca asta e de multe ori minciuna, pentru ca e creata dupa principii de marketing, sociologie, studii de piata, e facuta sa iti placa tie ca sa cumperi produsul/ sa-l votezi/ sa-i cumperi CD-ul/ etc. Daca va place meseria asta, invatati-o la o facultate de 4 ani, nu de pe internet.
Asa ca discutiile si exercitiile voastre nu au nici o legatura cu consilierea unei imagini, asta e unul din motivele pentru care am intervenit.
Al doilea a fost pentru ca m-a surprins ca nu gasiti nimic dubios in ceea ce si cum va spune Bufnila: scoala bufniliana, bufnila cel obraznic, otelul, inspirat navigator: comunicarea media nu inseamna creatie, inseamna sa transmiti un mesaj clar si pe inteteles, ca altfel omul de rand nu o sa poata descifra codul. Si ramai cu produsul necumparat! Si sa nu credeti ca am vrut sa fac pe desteapta si nici sa fiu rea, ci sa va conving de ridicolul subiectului. Daca voi chiar credeti ca e pe bune... nu mai am cuvinte.
cl spune:
quote:
Originally posted by ramonai
...Nu are legatura titlul cu ce se afla inauntru. Inteleg ca ceea ce scrieti e un exercitiu pentru spirit, de cunoastere, de creatie.
...
Ramona, corect, si eu cred la fel. Dar fiecare are dreptul sa se joace sau nu, dupa dorinta lui.
Si nu suntem chiar asa de naive .
Claudia
Natasa spune:
Brenda, am vrut sa-ti raspund pe PM, dar pana la urma m-am decis sa-ti raspund aici. Nu trebuie sa-mi explici mie de ce nu faci donatii. Tot ce am spus eu a fost ca poate atunci cand coborati cu picioarele pe pamant, intrati si pe la umanitare. Ai observa acolo, cu surprindere, ca se doneaza si haine, lapte, incaltaminte, mancare, ca oamenii ajuta fara sa aiba neaparat bani, ca unii dau si 50-100.000, stiind ca pot salva un om. Nu trebuie sa o faci daca nu ai chef, dar oricine intra acolo si ajuta inseamna foarte mult. Te rog sa nu-mi mai faci observatii pentru ca promovez un subiect umanitar si sa-ti vezi de compunerile tale, ca acush ramai repetenta! Te inteleg daca nu-ti donezi banii de o cola, nu-ti baga nimeni mana in buzunar, dar te rog sa nu iei in ras ce fac altii!
Marina spune:
asa din repect pt dl bufnila nu ati vrea sa va concentrati pe temele propuse de el? Daca vreti bineinteles , ca nu e obligatoriu si ar fi pacat sa ajunga subiectul la ZZ pe motive de cearta colaterala