Pentru parintii cu copii infiati

Pentru parintii cu copii infiati | Autor: alexxia

Link direct la acest mesaj

Am o intrebare cum a fost la voi ? Cum ati stiut ca trebuie sa luati copilul ?
Am fost vinerea trecuta la un "baby house", unde am inceput sa lucrez ca voluntara si am avut grija ( printre alti copii ) de o fetita de 6 luni. Copilul asta mi s-a lipit de suflet in asemenea fel incat de atunci nu mai sunt om, mi-e gandul numai la ea.
Sunt terminata ca abia sambata pot sa ma duc s-o vad. ( il duc si pe sotul meu s-o vada ).
Oare e posibil vazand un copil o singura data sa am asa niste sentimente puternice ?
Alexxia

Lumea este plina de frumusete atunci cand inima este plina de dragoste





Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns danielac spune:

cum am simtit, exact asa cum povestesti tu: din momentul in care l-am vazut am stiut ca va fi al meu si am facut tot ce s-a putut pentru ca acest lucru sa devina real!
Sper sa faci la fel! Doamne ajuta!

Dana si Diana-Maria http://www.babiesonline.com/babies/f/fatamea
http://www.desprecopii.com/forum/photo_album_view.asp?cname=diana+nou&mid=201&cid=1072
paginuta personala:
http://www.desprecopii.com/chatnew/Desprecopiichat/PaginapersonalaView.asp?nickname=danielac

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ponicid spune:

Cu siguranta ca da!
Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru.

Daniela, mamica de Ana-Maria

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Rufus spune: