Purpura pe fata!

Purpura pe fata! | Autor: ancamak

Link direct la acest mesaj

Numai ce m-am intors de la urgente cu al meu strumf(2 ani si 5 luni) deoarece are toata fata acoperita de o purpura.
Medicul a spus ca a depus un efort mai mare si a facut o manevra salvasa. Habar n-am ce sa mai cred.Febra nu are, este vioi.
S-a mai intalnit cineva cu aceasta situatie?

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns QiaoBing spune:

nu sunt medic, nu am intalnit personal asemenea caz, dar studiind pt altceva am citit adiacent si de asta: imi amintesc de 2 cauze (nu sunt singurele), alergie sau o problema vasculara (purpura vasculara, trombocitara ...). Pt cazul al 2-lea e bine de consultat un hematolog.
multa sanatate

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Sunt 2 lucruri diferite purpura si cianoza. Din ce ai scris în#539;eleg c#259; a fost cianotic, ca dc avea purpura nu avea pe toat#259; fa#539;a. Si in nici un caz nu era#539;i trimi#537;i acas#259;. Manevra de care spui se nume#537;te Valsalva. :)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Sunt 2 lucruri diferite purpura si cianoza. Din ce ai scris în#539;eleg c#259; a fost cianotic, ca dc avea purpura nu avea pe toat#259; fa#539;a. Si in nici un caz nu era#539;i trimi#537;i acas#259;. Manevra de care spui se nume#537;te Valsalva. :)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancamak spune:

Xio , azi am consultat si medicul de familie. Diagnosticul ei a fost : dermatita de contact de la animale.
Am stat mai bine si m-am gandit la cauze posibile.Mama soacra a cumparat pentru camera in care doarme strumful (cat se afla la ea) draperii noi, care miros de iti muta nasul , pentru ca nu le-a spalat inainte sa le puna pe pozitii. Este posibil sa fie tratate cu ceva toxic.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nadaflorilor spune:

Citat:
citat din mesajul lui ancamak