Cum devin profesor?

Cum devin profesor? | Autor: cristinel08

Link direct la acest mesaj

Salut

Sunt student in ultimul an la inginerie mai exact calculatoare. As dori sa intru in invatamant dupa ce imi iau licenta in cazul in care nu imi gasesc un loc de munca mai bun. Decat somer mai bine profesor:)). Am facut si modulul pedagogic nivelul I. Care ar fi pasii de urmat pt a intra in invatamant? Din cate am inteles nu o sa mai fie examen de titularizare.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gabriela_tutuianu spune:

in primul rand trebuie sa mergi la inspectoratul scolar din jud/ sect unde vrei sa predai . vezi ce posturi sunt libere . se poate ca la specialitati sa nu fie posturi vacante ramase din anii anteriori .

iar din cunostintele mele , examenul de titularizare se da ca si pana acum . cere si bibliografia cand mergi . examenul consta in proba practica si scrisa sustinute la scoale centru de titularizare . nu se mai sustin la inspectoratul scolar , ci pe centre , iar subiectele sunt nationale . in cazul in care nu se inscrie nimeni / sau nu se obtine nota de titularizare , se organizeaza o noua sesiune in care subiectele sunt la nivel local . se poate sa mai fi suferit modificari aceasta procedura .

succes

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Serialbastre spune:

Citat:
citat din mesajul lui cristinel08
Decat somer mai bine profesor:)).



Cam urat spus, nu crezi?!
Sau oi fi eu sensibila la asemenea subiect.

Pe de alta parte, nu orice inginer poate ajunge profesor, intreaba la Inspectoratul Scolar de care apartii. Pasii sunt cei pe care i-a scris gabriela_tutuianu mai sus.
Mai poti cauta pe site-ul edu.ro, gasesti acolo centralizatorul de meserii si vezi ce anume si daca poti preda conform studiilor tale.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabriela_tutuianu spune:

Serialbastre

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ilinca_M. spune: