Italia

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ginger00 spune:

Heila.
Si eu mai intru cateodata.
La care scoala sa-i inscriem?La cea obligatorie per forza on-line, am avut deja si confermarea locurilor.
La cea din vara...asteptam pana ies comunicarile, adik pe la sfarsitul lui mai...o sa ma usture ca anul asta sunt 5 saptamani pe iulie si vreo 2 pe septembrie si la 2 de-odata...aici pe unde stau eu ma cam costa 150 euri pe saptamana plus extra(gite sau mai stiu eu ce).
Ma rog,o sa-i inscriu dac a nu falimenteaza firma unde lucrez ca tare greu merg lucrurile pe la noi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns genziana spune:

Buna dimineata!

Cine vine la o cafea?

Astazi este un pic de soare, poate, poate vine si pe la noi primavara.

In rest, ce va mai fac puiutii?


Citat:
La care scoala sa-i inscriem?La cea obligatorie per forza on-line, am avut deja si confermarea locurilor.


Da, la scoala obligatorie. La Milano inca nu au dat confermarea.

De anul acesta totul se face online .... chiar si inscrierile pt. scoala de vara. Aveam si eu un cod pt. site-ul primariei, sa vad pe unde l-am pus, ca de nu trebuie sa vad cum il recuperez.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ginger00 spune:

Mie mi-a venit pe mail confermarea pe la sfarsitul lui martie.Am facut inscrierea a doua zi dupa ce au activat site-ul.Sunt deci sigura ca prichindeii mei devin scolarei.
Sunt micuti saracii, cred ca a fi ghiozdanul mai mare ca ei .
Eu am o perioada nashpa,nu tare dorm bine, toti ma intreaba daca am interviu cu ceva vampiri noaptea ...sunt ata de palida si am niste cearcane ca nu mai acopar nici cu fondul de ten.Soarele asta se lasa asteptat a naibii de mult ...


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns genziana spune:

Parca mai ieri i-ai nascut si acum la scoala cu ei. Trece timpul ...