Caut bona - ocazional 2-3 ore

Caut bona - ocazional 2-3 ore | Autor: Irina_deli

Link direct la acest mesaj

Buna,

Caut o bona pentru a avea grija de fetita mea de 3 ani si jumatate ocazional 2-3 ore dupa-amiaza (dupa ora 5). Preferabil tanara/studenta am observat ca fetita o percepe ca pe un partener de joaca mai degraba ca pe o bona - dar nu e obligatoriu. + eventuale weekenduri
Stam in zona Vitan - la 5 min de metrou Mihai Bravu.

Multumesc de sugestii/referinte!

Irina

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Andrea_andi spune:

Buna ziua,

Sunt interesata de locul de munca part-time oferit de dumneavoastra.
Ma numesc Dinu Andrea, sunt studenta de anul intai la Facultatea de Inginerie Aerospatiala. Sunt o fira prietenoasa, intelegatoare si jucausa. Imi place sa am grija de copii, am experienta in acest domeniu. :)

Puteti sa ma contactati in e-mail: diandy94@gmail.com sau pe telefon: 0740311358.

O zi frumoasa!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Irina_deli spune:

Citat:
citat din mesajul lui Andrea_andi

Buna ziua,

Sunt interesata de locul de munca part-time oferit de dumneavoastra.
Ma numesc Dinu Andrea, sunt studenta de anul intai la Facultatea de Inginerie Aerospatiala. Sunt o fira prietenoasa, intelegatoare si jucausa. Imi place sa am grija de copii, am experienta in acest domeniu. :)

Puteti sa ma contactati in e-mail: diandy94@gmail.com sau pe telefon: 0740311358.

O zi frumoasa!



Buna Andrea,

Ti-am dat mail. Mai esti interesata?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Andrea_andi spune:

Buna ziua,

Da, inca sunt interesata. M-am uitat, dar nu am primit mail. Este posibil ca ati gresit adresa de mail? Puteti sa-mi dati si un mesaj.

Multumesc,
Andrea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns AgentieBone spune: