Gravidute cu tromobofilie -cap 19-

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns irina21 spune:

Me Alex si eu fac parte din categoria celor care au luat inca de la inceput clexane 0,2 cu thromboass de 100 mg zilnic.
Parerile si la mine au fost impartite..U zicea sa iau thromboass 100+Clexane 0,2, hematologul din oras insista ca nu e buna asocierea lor, ginecoloaga era de acord, dar insista ca macar cat e sarcina mica si e pericol de hemoragii sa merg pe 0,2..nu cumva sa cresc la 0,4 daca iau si aspenter.
In concluzie, la 10 sapt si 4 zile am trecut abia la clexane de 0,4 si am redus la thromboass de 75...Multumesc lui Dumnezeu suntem in 15 saptamani si ma simt parca si mai bine..s-au redus durerile de burtica.
Ce vreau sa zic..ginecoloaga mea inca ramane la parerea ca e posibil ca cel mai important in aceasta perioada sa fi fost de fapt repausul...eu sunt in medical de la 4 spatmani si am stat cat mai linistita.

Succes in continuare!

15+
_
FVL-heterozigot, MTHFR (A1298)-heterozigot, antitrombina III - deficit
3 sarcini oprite in evolutie: 13 s, 6 s, 9 s

Tratament: Clexane 0,4/zi; Thrombo Ass de 75 mg - 1/zi, Magne B6 1/zi, Elevit - 1/zi, Vitamina C 200 mg/zi, acid folic, arefam 200 mg-3/ zi, nospa 3/zi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sper spune:

Donez 13 doze crinone care exp in iunie 2012.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Musette_1982 spune:

Buna fetelor. Fac un raport scurt al controlului de astazi. Testul non stres a fost perfect. Am mai pierdut 2 zile, avem acum 5 zile retard. Totusi bebe a crescut cu aproape 200g, avem 3150g. Fluxul pe ombilicala a mai scazut un pic, acum e 0,50. Ramanem la caldurica inca o saptamana cel putin. Miercuri merg din nou pentru testul non stres.
Medicul ar programa o cezariana pe 24 mai... noi insistam sa ramanem 2 in 1 daca e totul ok pana la termenul de pe 31 mai.