Cu dragoste din Iasi (104)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Darria spune:

Andrea: multumesc

uitasem sa spun ca nu are voie tenis si nici activitati ce presupun sarit(gen aerobic). La bazin(cu apa tratata) nu putem merge inca.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns connie1974 spune:

Buna, pe aici nu am mai prea activat, dar am intrat sa vad ce mai faceti. Eu il voi da pe Calin la o scoala de vara de sah, cu profesorul de sah, dl Hociung, de la 8-13, 13.30, undeva in Nicolina, inca nu stiu exact, de pe data de 25 incepe si tine parca 2 saptamanai. Nu stiu sigur ca s-a ocupat sotul de treaba asta, dar revin cu informatii complete . Si tot scoala de vara se mai face la http://salt-exploratori.blogspot.ro/, sunt profesori care au facut optionale la baiatul meu la gradinita. Cel putin cercul de Micii Exploratori a fost preferatulo lui in perioada gradinitei.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioana spune:

Buna dimineata! Sunteti pregatite de vacanta? Fetita mea va merge in continuare la gradinita, in luna iulie, baiatul mai in tabara, mai la bunici..., pana intram si noi in vacanta.

Voiam sa va intreb daca stiti ceva de Pensiunea Olimpia sau Olimpus, in zona Bucium, cu loc de joaca pentru copii. A auzit cineva, mai exista?

Numai bine,
Ioana.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns GabrielaG spune:

N-am auzit nimic de pensiunea de care pomenesti , Ioana.
Va anunt ca pana maine, 24 iunie, la Palas este o expozitie cu masini de epoca. Uitati link-ul: http://iasitvlife.ro/stiri/in-perioada-21-24-iunie-ansamblul-palas-gazduieste-o-inedita-expozitie-de-masini-de-epoca--1645.html

Un wk-end placut sa aveti si vacanta pe masura!
Gabriela si baietii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amironeanu spune:

Salut!

Dar pe la vreo piscina de langa Iasi, in aer liber ati fost? Sau la strand? Ne asteapta o vacanta lunga si trebuie sa gasesc activitati pentru copii.