vaccin BCG.

vaccin BCG. | Autor: NUUSSAA_

Link direct la acest mesaj

bravo cel mai tare site depre mame si copii in general, am si eu o nedumerire cu vaccinul BCG , baietelul meu de 1 an si 4 luni a fost vaccinat normal la 3 zile de la nastere, dar nu prins , adica nu a facut floricica sau cicatrice BCG care se citeste la 6 luni, dr pediatru zice k nu are nimik sa las copilul in pace, oare o fi bine? Mentionez k sunt cadru medical si parerile sunt cam impartite......

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns szivarvany spune:

Bine ai ajuns pe forumul www.desprecopii.com !

nici la mine nici la fi`mea nu se vede nicio urma de la vreun vaccin.
daca pediatrul care urmareste copilul spune ca e ok, cred ca asa si este.
acest vaccin cred ca are si rapel, asa ca nu cred ca se poate face ceva oricum pana la revaccinare.

_

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns NUUSSAA_ spune:

fara testare la IDR acest vaccin nu se mai face niciodata, dar totusi dp unii medici e o problema, la noi in tara exista f multe cazuri de TBC, de asta se si vaccin la 3 zile de la nastere, pe grila de vaccinare a altor tari defapt majoritate BCG nu exista...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adriananton spune:

nici la fiica mea nu se vede nimic . sincera sa fiu , nici nu m-am gandit la asa ceva .
si eu sunt de parere ca pediatrul daca ar fi fost vreo problema mi-ar fi spus .
numai bine .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iris_2009 spune:

Pediatrul fetitei mele m-a trimis sa i-l fac din nou pt. ca nu avea cicatricea specifica. I l-am facut in maternitate cand avea vreo 10 luni. Imi spunea ca poate fi refacut pana la 1 an parca.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns SoriLea spune: