pro sau contra supozitor cu novocalmin

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Didididi spune:

Daca citesti ce scrie pe prospectul agocalminului, te iei cu mainile de cap. Noi i am dat de vreo trei ori, iar o data chiar ne am panicat ca nu ii scadea sub 39 nici dupa agocalmin. Clar se incerca mai intai cu paracetamol si nurofen, impachetari si daca nu scade se trece si la agocalmin. Pe mine m-au speriat tare frisoanele, nu m-ai vazusem, dar stiam ca apoi urmeaza sa creasca f tare temperatura. Nu stiu cum as reactiona la convulsii.
Cel mai rapid isi face efectul intravenos (branula), plus ca nu tb sa il intepi de fiecare data. Stiu ca sunt unele medicamente f dureroase daca le administrezi intramuscular (gentamicina). Din experienta, recomand branula.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Didididi spune:

Am uitat sa intreb cum sunteti acum. Sper ca mai bine dupa antibiotic.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns floaredemac spune:

Baietelului meu, cand a avut roseola infantis, la un an si 4 luni, nu i-a scazut nici macar cu novocalmin. Asa ca am apelat la un dus rapid, cu apa la temperatura corpului, apoi scazuta treptat, pana am observat ca da semne ca ii este rece. Totul facut calm, fara panica, scos in prosop si imbracat subtire. Doar asa i-a scazut.
Impachetarile, de fapt niste bandaje umede, sunt foarte eficiente la glezne, dar mai ales la incheietura mainii, acolo unde se verifica pulsul. Si apa nu trebuie sa fie calduta, ci la temperatura camerei, chiar un pic spre rece.

Nu am inteles care este diagnosticul vostru, de ce a primit antibiotic? Daca este roseola, de ex., sau altceva cauzat tot de virus, antibioticul nu isi are rostul.