Clasa a IIa (2011/2012)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns sunnyday07 spune:

Hapiness, pentru tine si pentru ca iti pasa de elevii tai, pentru ca esti mereu in cautarea unor solutii care sa faca orele de scoala mai placute si mai eficiente.

Si noi cautam cartea de religie. La fata mea in clasa au doar 16 manuale si ei sunt 24 de copii. Doamna de religie a impartit manualele pe criterii doar de dansa stiute. Fata mea a primit unul dar mi se pare nedrept pentru cei care n-au primit. Doamna invatatoare ne-a spus ca oricum e vechi manualul si au comandat un caiet de religie. Sa vedem cum va fi cand vor veni caietele.

La noi a fost prima dimineata cand s-a trezit si n-a spus "urasc scoala" .

Cu temele cam greu, scrie doua cuvinte si face juma' de ora pauza. Scrie un pic mai frumos si mai ingrijit decat anul trecut, dar tot gura casca este. Ieri a venit de la scoala, le dictase doamna o lista de cuvinte pe care sa le folosesca intr-o propozitie, n-a pus virgula intre cuvinte (cu o seara inainte dezbatusem subiectul) iar unul dintre cuvinte l-a schimbat ea cu altul pentru ca cel pe care i-l dictase doamna nu-i placea cum suna .

La mate le-a dat tema si le-a spus sa scrie o pagina sau doua, fiecare cat poate, ea a spus ca poate o pagina - nici nu se uitase cat are de facut.

Acu' sa o si laud, s-a inscris la biblioteca la scoala (a vrut ea, desi avem o multime de carti necitie acasa) si a venit acasa cu o carte de poezii de Elena Farago. Cand am pieptanat-o dimineata mi-a citit o poezie destul de lunga si a citit foarte frumos, nu numai ca a citit cursiv dar a fost si cu intonatie !

Michelle, foarte interesant, mi-as dori sa aplice si doamna noastra metodele despre care vorbesti!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns happiness spune:

sunnyday07, multumesc foarte mult, esti tare draguta!

michelle, iti multumesc si tie pentru raspuns! Desigur, eu stiam despre ce e vorba, in mare, am vrut mai mult pentru confirmare raspunsul tau. Si eu le dau avertismente alor mei, nu am ajuns deocamdata la pedepse,ei se calmeaza la primul avertisment de obicei.Cat despre parintii voluntari la clasa, o sa incerc si eu sa fac acest lucru la clasele mele, sa vad ce reactie au parintii. Chiar as dori sa vad ce spun parintii dupa o ora de 45 de minute cu 30 de copii...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sunnyday07 spune:

help!

Cum rezolvi chestia asta in clasa a II-a?

a+b=9
a-b=5

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

le aduni pe toate din stanga si pe toate din dreapta. aflie pe a, apoi din oricare afli pe b

adica a+b+a-b=9+5 etc

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sunnyday07 spune:

Buli, merci, , aseara nu m-am prins ca nu trebuie sa ajung la 2a=14 (ca asta n ustiam cum sa-i explic) ci ea s-ar fi prins singura cat e a din a+a=14.

Pana la urma l-am facut oarecum prin incercari si am vazut ca apriceput si i-a placut ideea, am probat-o pe un alt exercitiu mai dificil si i-a iesit. Sa vad daca l-au discutat astazi in clasa (banui ca nu, dau astazi testul la mate) si daca nu o sa-i explic dupa metoda de mai sus.

merci!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

da, noi cam pe sistemul asta facem si exercitiile de genul:

a+b-c=7
a+b+c=21
a-b+c=13

aflam intai a+b sau b+c si apoi, restul.

M s-a bucurat tare cand i-am aratat "smecheria" asta, pe la mijlocul clasei I

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dinubebe spune:

Probleme de tipul acesta se explica la clasa a doua prin metoda grafica.
Un segment e A, altul e B. Si in momentul cand le reprezinti grafic ai grja sa tii cont si de diferenta dintre cele doua (adica, daca a-b=5, inseamna ca A este mai mare decat b cu 5 unitati, si atunci la A vei avea un segment B si inca alte 5 unitati. Asa o sa poti sa explici copilului si cum va face la adunare, caci o sa vada singur ca sunt doua segmente egale - care reprezinta pe B in cazul nostru si inca 5 unitati. Cunoscand rezultatul adunarii, va afla repede cu cat este egala suma celor doua segmente egale, implicit cat este valoarea unui singur segment si apoi afla celalalt numar.

E drept ca ei nu stiu inca impartirea, dar de regula ei mai fac in clasa probleme de tipul "un numar adunat cu el insusi da 10, cat este acel numar" si cam stiu de pe la exercitiile de compunere-descompunere.

Succes.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

eu am gasit-o in clasa I intr-o culegere.
peste doua zile au facut si in clasa una similara.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Pico spune:

oi fi eu mai carcotasa dar exercitii de tipul asta mi se par f grele pentru clasa a II-a.Pai, mai incolo ce or sa faca?
Din punctul meu de vedere, se exagereaza f mult.Li se predau notiuni prea grele pentru niste copii care totusi, abia au invatat sa scrie si sa citeasca.
Acum, sigur, depinde si de copil.Ioana,de exemplu, intelege mai greu si trebuie sa lucrez mai mult cu ea ca sa i se fixeze niste notiuni.
Noi am facut asa ceva?...ca eu nu-mi mai amintesc...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ingridnen spune:

eu n-am vazut inca genul acesta de exercitii la Cristi. Dar, cine stie, poate mai vin.... La el e mai greu cu concentrarea, daca i se pare ceva mai dificil il ia pe "nu inteleg" in brate si nici nu mai este atent la ce i se explica


Ingrid si Cristi 8 ani

Mergi la inceput