Mi-a fost rusine (2)

Mi-a fost rusine (2) | Autor: oanka80

Link direct la acest mesaj

<<<Topic precedent



de cateva zile tot intru ca un spion aici, si va spun cu mana pe inima ca mi-ati adus multe zambete pe fata cu intamplarile hazlii traite de voi, super initiativa, si sa o tineti tot asa

cred ca am trait cu totii astfel de momente, memorabile in viata de altfel. va povestesc si eu 2 chestii comice pt mine, acum, dupa ceva ani, dar la acel moment traite, cautam o usita pe unde sa fug de rusine:
- intr-o dimineata, nu mi-a sunat ceasul sa merg la servici ( sunt profesor) si m-am trezit nauca de somn in ultimul moment, ma imbrac la foc continuu, imi perii rapid parul,imi iau geanta de umar, cheile de la masina si am ajuns cu o viteza f mare la scoala, se sunase de intrare de cateva minute, elevii ma asteptau cuminti in clasa, dau buna-ziua si in secunda 2 imi dau seama ca toti se uitau straniu la mine. ma scanez rapid, si cand privesc in jos, la picoare, realizez ca eram incaltata cu papucii de casa, doi iepuri uriasi de plus.....
a trebuit sa ma scuz in fata lor, am iesit din clasa si a venit sotul de acasa cu o pereche de pantofi. la momentul acela, a fost rusinos dar si comic in acelasi timp :)))))

o a doua faza comica traita de mine, am fost cand am intrat in niste usi de sticla in mall pe care nu le-am vazut initial, vanzatoarele s-au prapadit de ras, iar eu am plecat plangand acasa


Oana, mamica fericita de Maria-Emilia (28.02.2010)

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ni-na spune:

Una a sotului calda....
Lucreaza la o firma de comunicatii si tot facea naveta etaj 5...deranjamentul...etaj 2 cutia centrala cand dupa 2-3 drumuri s-a oprit la 4,a intrat in alta casa si s-a trezit un nevinovat cu al meu in sufragerie...........ba se mira de ce inchisese reclamantul luminile,doar stia ca revine!!!!!!

aaa...e sanatos si nu are nici o vanataie vizibila.........ca n-a apucat celalalt sa-si revina din naluceala!!!!!!