Goldie Pants - 46

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

pfffffffff nu se incadreaza nici poza atata de MdM eeeeeeee

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui iona2005
a dixparut propritaru

treaba ta, la tine era ultima data ionooo poate i-ai facut ceva si s-a axcuns??? na lasa ca apare el cand nu ne asteptam

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Ionaaaaa, eu nemik nu am cu baiatul tau, dadeam ezemplu ce a scapat de ghiarili lu SME.
Dar daca tuuuuuuu asa ai interpretat, foarte bineeeeeee

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

mey liso...din cate imi amintesc ultima data era in drum spre parpala...cica sa-l dixtreze acu dak a ajuns nu stiu

Citat:
Dar daca tuuuuuuu asa ai interpretat, foarte bineeeeeee

si mai bineeeeeee

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Asa deci...ok....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

3-2 pt tine

3-3

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

pfffffffff mey parpal ai scos pe iona la razbeluiala?
o pauza faceti????

Mergi la inceput

Pauza mereu iau, chiar 98% din timp.....

Ce razbeluiala mey? Cica jucam fotbal, dar iona joaca singura, ca io numa* ma pricep

Mergi la inceput

eeeeeee io nu stiu , nu stiuuuu din astea mai bine ma uit la stele

Mergi la inceput

sau ....nemik nu spun unde

Mergi la inceput