Kokyi, help!

Kokyi, help! | Autor: dicirstea

Link direct la acest mesaj

Pentru ca asa ai fost recomandata, ca specialist, te bombardez cu intrebari si consultanta poate iti deschizi un birou si mai faci un ban cinstit pe criza asta!

Am cumparat de la o firma "on-line" o masina de spalat vase electrolux. De la prima functionare 2 leduri nu se aprindeau, dar nu am dat asa o mare importanta, masina spala foarte bine. Dar doar o saptamana. Dupa aceea nu a mai vrut sa porneasca. Punct. Nu a vrut muschii ei.
m-am adresat direct unei unitati de service electrolux, din caietul de garantii.
a venit un nene, dar nu eram acasa, s-a uitat la ea si a zis ca e programatorul de vina, o piesa ce tb comandata in germania si dureaza 2 saptamani si a plecat. Mama nu s-a gandit sa ma sune, sa-i ia lu' nenea telefonul, numele, o confirmare, nimic.
dupa 2 saptamani sun la firma si mi se spune ca nu a venit piesa, mai dureaza inca 1-2 saptamani,
au trecut si alea, suna soata mea azi si i se raspunde in doi peri ca nu a venit piesa si nu se stie cand va veni, dar a aflat numele celui care ne-a vizitat, asta daca a mai avea vreo importanta...

Spune-mi si mie te rog catre cine sa ma indrept....l-am sunat pe cl de la care am cumparat masina si care a sunat la elecrolux direct, cel care se ocupa de service-uri nu era in bucresti - cica sa-l sun maine

Eu nu am cum sa fac dovada ca m-am adresat service-ului acum o luna, ca nu am nr de inregistrare a reclamatiei. Cf L449/2003, termenul de rezolvare era de 15 zile, daca ma adresam vanzatorului.
Cum ma sfatuiesti sa fac?

Deja mi s-a umflat o vena pe la tampla....


CAPRA CU 2 IEZI


mamica lui Matei Constantin (21.05.2007) si a lui Theodor Cristian (03.06.2009)

MINUNEA MEA

www.flickr.com/photos/11558563@N06/" target="_blank"> A DOUA MINUNE 2

A DOUA MINUNE

www.animalutze.com/umanitare/bb-darius/index.php" target="_blank">Ajutati-l si pe Darius!

Sa o ajutam pe Georgi sa mearga

Manu - papusa fara picioare

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kokiy spune:

Dici, ar fi trebuit sa-ti dea un proces verbal de constatare, acolo apare data la care a fost nenea sa constate interventia ,iar service-ul e obligat sa rezolve problema in acel timp legal de 15 zile lucratoare. Daca trece termenul de 15zile te poti adresa firmei de unde ai luat produsul.Ei sunt obligati sa ia legatura cu centrul de service pentru obtinerea unei negatii de imposibilitate de reparatie in termenu legal.Da-mi nr. tau pe PM-eu,la ora asta am neuronul prea incarcat si mi-e ca debitez aberatiuni
Daca ai sunat la Micadan stiu ca se inregistreaza convorbirea telefonica .
Daca ai sunat la Microuniversal il cunosc personal pe patron

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nma spune:

kokiy am si eu o problema de genul asta. O plita cu inductie pe care cei de la service incearca sa o repare de cel putin o luna.
daca vrei te rog sa imi dai nr tau de tel sa ma scoti din ceata .


Nico

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dicirstea spune:

Nu, Kokiy, am sunat la Taurus Viv Comservice. Din lista aia m-am uitat si eu la cei care sunt pe langa mine.
Microuniversal era ultimul pe lista si nu am mai ajuns pana la el, Micadan nici nu e...


CAPRA CU 2 IEZI


mamica lui Matei Constantin (21.05.2007) si a lui Theodor Cristian (03.06.2009)

MINUNEA MEA

www.flickr.com/photos/11558563@N06/" target="_blank"> A DOUA MINUNE 2

A DOUA MINUNE

www.animalutze.com/umanitare/bb-darius/index.php" target="_blank">Ajutati-l si pe Darius!

Sa o ajutam pe Georgi sa mearga

Manu - papusa fara picioare

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anaROBERT spune:

buna ziua

....
avem sectiune dedicata la publicitate.



Mergi la inceput