Breaking News - 10

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns nelia spune:

Ei, asta da! E o melodie draguta, mai mult stilul lui Akon decit al lui Michael, dar va prinde la fanii tineri si ai unuia si ai altuia. Este stilul pop de astazi.

Inca unul:

CORNELIA, mami de www.dropshots.com/agtuli#date/2010-09-19/14:00:33" target="_blank">AGATA, TUDORA si LISANDRU

Life is just what happens to you, while you're busy making other plans. (John Lennon)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Medy6 spune:

Mergi la inceput

Vazusem mai demult cum s-a facut videoclipul, asta este tot? Eu intelesesem ca pe 22 noiembrie se lanseaza. Ah, nu e tot...

Prea liric Michael-ul nostru. Mie imi placea mai bad un pic asa...

CORNELIA, mami de www.dropshots.com/agtuli#date/2010-09-19/14:00:33" target="_blank">AGATA, TUDORA si LISANDRU

Life is just what happens to you, while you're busy making other plans. (John Lennon)

Mergi la inceput

Mergi la inceput

Akon e de alta parere in legatura cu lansarea albumului
http://www.tmz.com/2010/11/16/akon-michael-jackson-hold-my-hand-video/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

http://www.michaeljackson.com/us/news/just-added-michael-jackson%E2%80%99s-one-more-chance-video-full-video?cid=lg:ce&utm_medium=post&utm_source=facebook&utm_content=mj%20facebook&utm_campaign=%22one%20more%20chance%22

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rall spune:

L-am vazut si eu de vreo 10 ori deja, sexy as hell

Mergi la inceput

http://twitpic.com/389oli

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rall spune:

Ma enerveaza astia, sa se hotarasca o data
Dar sincer... eu nu cred. Nimic din ce se intampla nu prea cred ca ar fi pe placul lui MJ...

Mergi la inceput

Eu intrasem sa va pun videoclipul, dar vad ca deja l-ati vazut.

Medy, la mine nu merge link-ul, despre ce e vorba?

Mergi la inceput