Clasa I supra aglomerata la Iasi

Clasa I supra aglomerata la Iasi | Autor: Emerald20

Link direct la acest mesaj

Buna ziua tuturor,

Sunt noua pe aceast forum, dar va scriu cu o intrebare foarte importanta. Prietena mea cea mai buna locuieste impreuna cu familia ei in Iasi. Anul aceesta, fetita lor Ilinca merge in clasa I.

Au inscris-o inca de acum 2 ani in clasa unei doamne invatatoare cu renume foar bun, de la o scoala cunocuta. Saptamana trecuta au au mers la prima intalnire cu parintii clasei si cu dna invatatoare si au constatat cu stupoare ca sunt inca 36 de elevi in clasa, ca sa nu mai vorbim ca au aflat suma la care se ridica costurile cu "fondul clasei" - si nu e deloc mica!!!

Mie mi se pare inacceptabila situatia asta. Ce calitate are educatia in asemenea conditii?

As vrea sa o sfatuiesc pe prietena mea ce sa faca, asa ca poate imi puteti da voi ceva sfaturi in directia asta. Ati mai auzit de astfel de cazuri?

Va multumesc si contez pe raspunsurile voastre!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cristinamh spune:

...chiar e singura invatatoare care isi face treaba in iasi?!
poate n-ar fi rau sa mai caute, poate sa fie ea cat de buna, la 36 de copii... nu va lucra la intregul potential.

astept si eu cu interes sa vad noi cati vom fi in clasa...

Cristina
Atelierul de creatie Biblioteca Nazdravanilor Naz si Ani, eroi de poveste
www.talentedenazdravani.ro/concurs_desfasurare.htm" target="_blank">Proba saptamanii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioana spune:

Da, nu este prima data cand se intampla. Imi amintesc de adevarate drame, cand copii inscrisi cu doi ani inainte la invatatoare de prestigiu au aflat inainte de inceperea scolii ca au fost repartizati in alta clasa deoarece erau peste 40 de copii. Parinti revoltati, lacrimi etc.
Acesta este riscul pe care ti-l asumi cand vrei "cel mai bun", "cel mai vestit" invatator.