Goldie Pants - 42

Goldie Pants - 42 | Autor: FanClubMJ

Link direct la acest mesaj

Goldie Pants

cap.1, cap. 2, cap. 3, cap.4, cap.5, cap. 6, cap.7, cap.8, cap.9, cap.10, cap.11, cap.12, cap.13, cap.14, cap.15, cap.16, cap.17, cap.18, cap.19, cap.20, cap.21, cap.22, cap.23, cap.24, cap.25, cap.26, cap.27, cap.28, cap.29, cap.30, cap.31, cap.32, cap.33, cap.34, cap.35, cap.36, cap.37, cap.38, cap.39, cap.40
cap. 41

Show Must Go On

Mrs. Lisa Bad J.
Mrs. Purple Jackson
Mrs. Iona Rock Jackson
Mrs. Anka BlueShirt Jackson
Mrs. Oana N. MLover Jackson
Mrs. JoAnn Ebony jr. Jackson
Mrs. Adrianka J. Forever

and the one and only...
Miss Dirty Diana mj_girl

GBP during today

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

play-replay

vad ca GBP e in plina actiune....am vazut zvonurili care circula legat de dansul...poci spune doar atat

in rest....parpal eu ma inscriu ultima pe lista de depus eforturi da cred ca nu va mai fi nevoie. ultima, cu voia dvs evident...inca pastrez titulatura de blonda, ultima blonda

nush voi ce program aveti...cu marit chiria sunt de acord, insa acum merg o tura sa mai studiez zvonurili....ca sa vad daca e ceva ascuns printre ele

f..ffery mery monday sa aveti

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Eu ii mai fac o data DECLARATIONE PT. PROPRETAR , sa vina mai repede

Each time the wind blows
I hear your voice so,
I call your name…

You know how I feel
This thing can’t go wrong
I can’t live my life without you.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

oare am vazut aceleasi zvonuri?

io ma asez cuminte pe pe locul meu servesc 1,2,3 cafeli
www.youtube.com/watch?v=NdLuBlw2Fs4" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=fRck0ZOOBRQ" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=sUT6C2CKUPs" target="_blank"> si ma delectez cu...

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

daca e sa ma iau dupa zvonuri atunci operatiunea GBP va fi (sau e deja) un real successss

io cred ca e rost de party, nu????

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

e rost de party taman acum..cand pe mine nu ma mai lasa pe afara, ca azi am sarit somnul de la pranz

fiindca n-am belet de voie dupa ora 22.00, n-am nici cearsaf ca sa cobor pe el de la balcon..nu imi ramane decat sa va urmaresc online...deci aveti grija cine si pe ce miscati la party...ca va urmaresc din varfu bedroomului ...o vreme...pana trec la private parrty

da macar reintoarcerea triumfala a lu propretaru vreu sa o vad live...chiar daca asta inseamna ca imi iau pedeapsa ca am depasit beletu de voie

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

partyyyy party sa fie lisa vad ca s-a ocupat de cele necesare

fetili dupa cum va cunosc stiu ca sunteti foarte saritoare si dornice sa platiti chiria io propun sa se faca in ordine alfabetica de la A la Z

mey oana da pe beletu de voie nu se poate modifica ora?

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me

Mergi la inceput

partyyyyyyyyyyy??????????

Se pare ca zvonurile sunt adevarate . Radio-telefon zvon functioneazaaaaaa .

DECI, l-a recuperat Metal pe Propretar!!!!!!!!!!

E el, nu-i asa?????

Mergi la inceput

DA el e nu Metal dupa ce l-am recunoscut nu va poci spune si ma bucur ca a disparut pt.a aparea mmmm..maaaaa....maiiii.....va dati singure seama
deci,,io chirie achitata contract semnat..sigur asteptati dovada

Make It A Better Place
For You And For Me

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

parpal, e el acuma...sa-nteleg ca declarationu tau n-a fost suficient pt GBP? ai avut nevoie si de ajutoru lu metal??
eeeeee, iaca io atat vreau sa ii spun lu propritaru

Know that I can't get over you
'Cause everything I see is you
And I don't want no substitute
Baby I swear it's Deja Vu

PS.a nu se intelege ca fac declaratie de bun-venit pt metal el doar e prin preajma

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

M-a ajutat Metal ca era o operatiune periculoasa, nu m-a lasat pe mine sa merg. Trebuia sa mergem toate dupa Propretaru', dar Metal pt. ca e un gentleman , s-a oferit.

In sfarsit putem sa rasuflam cum trebuie

Mergi la inceput