Sechele de rahitism

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns khrisu spune:

Fetita mea s-a luptat si ea cu rahitismul. Desi ii dadeam calciu si vigantol, in cantitati din ce in ce mai mari (medicul mi-a prescris ultima oara 10 picaturi vigantol/zi) nu-i trecea rahitismul asta de tot. M-am speriat de atatea picaturi de vigantol, si-am hotarat sa trec pe ulei de peste. Semnele rahitismului au disparut usor usor...ne-a ajutat si venirea primaverii cei drept.

Mi-a explicat un biochimist cum ca analizele de calciu la copii nu prea sunt relevante din motiv ca acestia consuma lapte. In mod normal o analiza corecta trebuie facuta dupa ce pacientul nu consuma lapte si produse lactate cel putin o saptamana, ceea ce la copii asa mici este imposibil. Ionii de calciu din lapte circula si ei prin sange dar de fapt ei nu sunt fixati in organism, si nu apartin organismului... (ceva in genul asta a fost explicatia)

Stie cineva daca prin consumul de ulei de peste este pericolul supradozarii vitaminei D3?? Nu luam suplimente alimentare/medicamente care contin vitamina D3 de sinteza.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns liliana83 spune:

Si eu am trecut pe ulei de peste de la un an si 4 luni dar i-am dat doar 2,5 ml pe zi, mi-a fost frica sa-i dau mai mult.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns khrisu spune:

Citat:
citat din mesajul lui liliana83

Si eu am trecut pe ulei de peste de la un an si 4 luni dar i-am dat doar 2,5 ml pe zi, mi-a fost frica sa-i dau mai mult.


Ulei de peste plus vigantol?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns liliana83 spune:

Citat:
citat din mesajul lui khrisu

Citat:
citat din mesajul lui liliana83

Si eu am trecut pe ulei de peste de la un an si 4 luni dar i-am dat doar 2,5 ml pe zi, mi-a fost frica sa-i dau mai mult.


Ulei de peste plus vigantol?

KHRISU mamik de baietel si fetita

"Nu exista copii, ci parinti tinand în brate copii. " D. W. Winnicott