emag si probleme cu ei - cum rezolv?

emag si probleme cu ei - cum rezolv? | Autor: annablue

Link direct la acest mesaj

Probabil ca trebuia sa pun intrebarea la forumul de legal dar ma gandesc ca e ceva ce ar trebui stiut de cat mai multi vizavi de cei care intentioneaza sa cumpere de la emag.ro si nu stiu cu ce se pot confrunta daca au nevoie de service si de "bunavointa" angajatilor emag (inexistenta, de altfel)
Am patit-o si eu cu sotul, moment in care am aflat cum stau lucrurile si cat de nesimtiti pot fi cei de la service. Am avut abia apoi ocazia sa citesc pe net despre cati oameni au avut si au probleme cu emag in categoria service si profesionalism...
Imi vina sa mor ca imi dau seama ca puteam sa fim mai pregatiti si sa nu ne lasam pacaliti de ei.
Sa va povestesc si patania noastra, dupa ce am cumparat un kit (pt cine nu stie, inseamna un pachet de doua produse) pt intenret wireless acasa. Acum stau cu laptop-ul pe cablu care nu e destul de lung si facem cu schimbul si eu si sotul cu accesul la net.
Dupa o perioada de la achizitie, s-a defectat adaptorul wireless si ne-am dus la service sa vedem ce are. Dupa ce l-a lasat sotul in service, ne-am apucat sa ii sunam sa vddem ce fac, pt ca trecusera 2 sapt si nu ne-au scris nimic pe mail asa cum au promis...
La telefon, am vorbit cu robotul pana ne-a venit rau, asa ca ne-am dus la ei la sediu. Ni s-a spus nonsalant ca "trebuia adus tot kit-ul, ca nu poate intra in service doar adaptorul" desi pt cine cunoaste, nu e nevoie de asa ceva, pt ca adaptorul poate fi testat si separat, mai ales ca router-ul functiona perfect.
Ca prostii, l-am adus a2a zi si l-am lasat in service, cu promisiunea verbala a celor de acolo ca in 3-4 zile maxim primim un raspuns.
Evident ca tot noi ne-am dus peste ei din nou, ca ei nu au zis nimic. Acolo, supriza totala, raspunsul lor a fost ca" nu mai au ce face, ca nu ne pot decat storna factura, ca ei au trimis kit-ul la furnizor si ala le-a stpornat lor produsul, asa ca nu putem decat sa acceptam sa ne dea banii si sa luam separat cele doua, ca emag le are pe stoc".
Sotul a crezut ca nu aude bine, pt ca ar insemna acum sa dam inca 200 ron ca sa le luam separat, in conditiile in care router-ul nostru mergea perfect si doar adaptorul necesita service. Evident ca le-a spus celor de acolo ca noi vrem router-ul inapoi si adaptorul reparat, am cerut sa vorbim si cu cei de la sesizari, cu seful de la reclamatii... I-a durut in posterior si am plecat de acolo cu tensiune 18 si cu intentia clara sa sesizam OPC si orice alt organism care ne poate face dreptate.
Ceea ce nu am putut intelege initial a fost de ce i-ar interesa sa nu ne dea pachetul inapoi, adica router-ul care mergea (mare tampenie am facut ca ne-am lasat pacaliti sa-l aducem, acuma el e la ei si noi fluieram a paguba)... Apoi am descoperit ca ei intentioneaza sa ne convinga sa storneze factura si nu le pasa deloc sa ne trateze corect pe noi.
Daca cineva a mai avut probleme cu ei, evident ca sfatul meu e sa aveti mare grija cand mergeti in service si sa nu va lasati pacaliti.
In plus, poate Marius sau altcineva poate sa imi spuna ce anume se poate face in afara de reclamatie la OPC si sesizare scrisa la emag (ca am gresit sa o facem doar telefonic si vrbal, asa ca nici dovezi nu avem in afara de intrarea produselor in service - fisa completata).
Este evident ca am incercat sa aflam care este firma ce asigura service-ul la aceste componente si sa vedem cum putem rezolva acolo, dar tipa de acolo din emag a fost impenetrabila si la fel si "seful departamentului sesizari"- un pusti de vreo 24 de ani care era foarte aerian si cam dadea din umeri ca el n-are ce face...
Sunt foarte hotarata sa nu ii las sa scape, dar inca nu stiu ce putem face legal, ca as vrea sa scurtam timpul in care stam pe cablu acasa cu 2 laptopuri si 1 desktop si un program limitat de acces (ca si asa nu prea ne lasa copiii sa stam, mai trebuie si sa impartim acest timp limitat eu si sotul).



Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mina spune:

Am luat de la ei un lapt in dec 2007 si am ajuns sa lucrez pe el abia prin iunie 2008. In tot acest timp, preocuparea mea principala era sa fac drumuri periodice la service-ul emag sa duc sau sa aduc laptopul. Trec peste pataniile din aceste 6 luni (inclusiv aceea ca in una din datile cand lapt a refuzat sa mai mearga mi-au sters TOT ce aveam pe disc, ca de unde erau ei sa stie ca eu vreaus a pastrez datele? ). Trec si peste atitudinea "baiatului de la service", care se uita la mine cu maxim sictir cand incercam sa ii povestesc, ca la doctor, tot ce a facut bietu calculator, doar doar s-o indura sa ii dea de cap. Se vedea clar pe el ca nu pune mare pret pe peroratiile unei fomei care, in mod clar, nu face diferenta intre un laptop descarcat si unu defect......

In orice caz, cand m-au lasat nervii (vreau sa zic cand m-au lasat DEFINITIV nervii) si m-am saturat de explicatiile lor ca de fapt lapt n-are nimic si nu se stie de ce cade sistemul periodic, mi-am luat frumos geanta cu lapt, modemul si telefoanele mobile si m-am infiintat la "baiatu de la service". I-am explicat ca din acel moment eu devin colega lui de birou. Stau acolo pe juma de scaun si lucrez cu lapt pe genunchi pana cade, sa vaza cu ochii lui cum cade. Si pana nu mi se da o explicatie coerenta despre piesa/componenta/sistemul care erau defecte si, NOTA BENE, au fost inlocuite gratuit, eu nu plec. Daca pofteste, sa ma dea afara. Ma intorc cu presa. (Deja ma lamurisem ca nu aveams a ajung nicaieri cu OPC-ul sau cu instanta, poate doar la mai mult timp pierdut. Bine, l-am amenintat ca daca mai dureaza situatia asta, il dau in judecata si pt pierderile pe care le am pe firma fiindca nu-mi pot face treaba. Asta asa, de spectacol ca ma indoiesc ca ar avea succes un asemenea proces.)
Intial a zis ca-s doar isterica. Cand m-am chiar instalat cu toate cablurile si telefoanele si am inceput la propriu sa imi vad de treaba (si mare parte din munca mea e de vanzari, adica telefoane) l-am convins. In 3 zile aveam placa de baza si inca o componenta schimbate (ne cerem scuze, erau defecte din fabricatie ..... ).

Cam asta despre patania mea cu emagul. Pe scurt, la un asemenea departament de service absurd, nu pot izbandi decat cu o atitudine la fel de absurda. Si insistenta. Picatura chinezeasca

Mina si
Matei-Costin, sensu'lu'viata lu'mami si tati
din:09.09.2004

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=57655" target="_blank">cronicile vizigotului
Some people dream of success...while others wake up and work hard at it

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns annablue spune:

Marius, vad ca ai mutat subiectul meu la o alta sectiune.
Ai putea si sa imi dai un sfat, te rog?
Stiu ca exista o procedura necesara si as vrea sa ma ajuti sa stiu cum ii fac sa ne dea produsele, in conditiile in care ei tocmai asta se pare ca vor sa evite...

Mina, iti inteleg nervii pt ca si eu dupa doar doua vizite am crezut ca fac infarct la cata nesimtire au oamenii de acolo...
Dar, vreau sa cred ca exista o lege care INTERZICE celor de la emag sa dea produsele mele date lor in service si sa imi spuna ca nu mai pot decat sa storneze factura, in conditiile in care m-ar costa cu 50% mai mult sa le iau separat decat le-am luat initial...

Offf.... i-as impusca pe toti cei care in tara asta nu au ceea ce se numeste "respect" pt cumparator. Dar daca oamenii oricum au nevoie sa cumpere... de ce sa se mai deranjeze?!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mina spune:

Citat:
citat din mesajul lui annablue

Marius, vad ca ai mutat subiectul meu la o alta sectiune.
Ai putea si sa imi dai un sfat, te rog?
Stiu ca exista o procedura necesara si as vrea sa ma ajuti sa stiu cum ii fac sa ne dea produsele, in conditiile in care ei tocmai asta se pare ca vor sa evite...

Mina, iti inteleg nervii pt ca si eu dupa doar doua vizite am crezut ca fac infarct la cata nesimtire au oamenii de acolo...
Dar, vreau sa cred ca exista o lege care INTERZICE celor de la emag sa dea produsele mele date lor in service si sa imi spuna ca nu mai pot decat sa storneze factura, in conditiile in care m-ar costa cu 50% mai mult sa le iau separat decat le-am luat initial...

Offf.... i-as impusca pe toti cei care in tara asta nu au ceea ce se numeste "respect" pt cumparator. Dar daca oamenii oricum au nevoie sa cumpere... de ce sa se mai deranjeze?!


Ana, Adrian (01.11.2002) & Calin (27.03.2009)
"De noi depinde sa avem o viata frumoasa..."


Da, legi exista, desi nu as putea sa-ti dau exact informatiile in acest caz. Insa, fara intentia de a descuraja pe nimeni, atunci cand ajungi sa faci apel la legi, ai marea surpriza sa constati ca, desi tu esti partea vatamata, ai foarte multe de dovedit pentru a obliga "adversarul" sa plateasca (sau sa intreprinda actiunile reparatorii necesare, dupa caz). Nu spun ca nu se poate, spun doar ca e f greu.

Mina si
Matei-Costin, sensu'lu'viata lu'mami si tati
din:09.09.2004

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=57655" target="_blank">cronicile vizigotului
Some people dream of success...while others wake up and work hard at it

Mergi la inceput