Clasa a II-a, 2009-2010 *6*

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Cricor spune:

ni-na - unicul meu sfat este sa-l muti. Si la noi fosta invatatoare pocnea copiii, ii tragea de urechi, de par, caiete in cap ...la revolta mea, parintii mi-au zis "ce vreti doamna, cum sa-i tina in frau?"...asa ca l-am mutat in alta clasa in cadrul aceleiasi scoli - nici eu nu puteam sa-l mut in alta scoala din diverse motive


meru - imi pare rau... de fapt probeleme incep cu adevarat cand si copilul incepe sa constientizeze ca ceva nu e in regula.

anina, asta chiar ca mi-e greu sa inteleg..in clasa I? Faceau si ei cu casulete alea goale, dar nu ecuatie, cu mutarea mumarului cu semn sschimbat...anul trecut era mai mult o ghiceala.

Eu citesc si imi dau seama ca anul trecut eram o combinatie de probleme ni-na cu meru. Eram intr-o revolta continua...Anul asta...parca fac zen (ca Amalia dupa cum vad)...calitatea vietii s-a imbunatotit considerabil...sper sa ramana asa.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simali spune:

La noi s-a intamplat o chestie forte aiurea. In clasa I-a Vlad statea in banca cu doi baieti cu care incepuse sa se imprieteneasca. In clasa a-II-a doamna l-a mutat cu doua fetite si in locul lui a pus un alt baietel. Stiu ca invatatoarea este foarte buna prietena cu mama acestui baietel mutat in locul lui Vlad si stiu ca baiatul era un copil problema (baiat istet dar genul care nu accepta autoritatea invatatoarei) si banuiesc eu ca a vrut sa-l mute cu 2 baieti buni pentru a-l ajuta sa-si faca alti prieteni si pentru a-l aduce pe baiat pe calea cea buna.

Necazul e ca Vlad - care are mari probleme de adaptare in societate - a ramas iar pe dinafara, singur si izolat. Si daca-ati sti ce m-am straduit in clasa I-a sa-l apropii de cei doi colegi, ce eforturi am depus sa ma imprietenesc cu mamele lor... Imi vine sa ma jelesc cu vorbe! Problema este ca am vrut sa ma duc mai demult la invatatoare si sa-o rog sa revina la decizia luata (cea cu mutatul din banca) dar Vlad mi-a spus sa nu ma duc ca el se intalneste cu baietii in pauza. Iar eu ca proasta am zis ca "da, e suficient, e bine si asa". Dar uite ca acum fac echipe de 3 pentru nu stiu ce concurs si pe el nu-l alege nimeni!!! Si e foarte dezamagit. Nu stiu ce este mai bine sa fac.

"Calea de mijloc este calea ZEN"

Alice

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioana spune:

Simali, te inteleg. Poate ca ar fi bine sa faca invatatoarea echipele, nu sa-i lase pe ei. Ea stie cum se descurca fiecare, ar putea sa faca niste echipe mixte astfel incat nimeni sa nu fie lasat pe dinafara.

Noi facem exercitii si cu doua necunoscute (suma a doua numere este 15, diferenta lor este 5, sa se afle care sunt numerele). A priceput pana la urma si acum le face bine.

Ioana si Tudor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Cricor spune:

Simali, eu chiar m-as duce sa ma jelesc la doamna invatatoare. Acum tu stii ce metoda merge cel mai bine la ea (daca merge vreuna), dar nu-l lasa pe Vlad sa gestioneze asta ca n-are cum, in sensul ca uneori copiii zic "nu te duce la doamna, ca ma descurc, etc, etc"...dar e o situatie foarte dificila, mai ales ca spui ca are dificultati la socializare. Si da, ideea Ioanei mi se pare ce-a mai buna: sa faca ea, invatatoarea, echipele ca sa nu se ajunga la situatii in care raman copii pe dinafara.
Eu as ruga-o si sa-l puna cu niste copii cu care el are oarece afinitati...ca doar si asta e menirea ei de invatatoare, sa-i ajute sa se integreze, nu doar sa-i invete ecuatii...asa ma enerveaza cat de insensibile sunt unele...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anina_n spune:


Amalia, si eu am observat la Cristina ca anul acesta nu lucreaza cu aceeasi tragere de inima. Teme au parca mai multe, in schimb nu apucam sa mai lucram si in plus, ca si anul trecut.
Cricor, anul trecut nu invatasera mutarea numarului cu semn schimbat, dar faceau exercitii de genul 12+a=37 si trebuia sa-l afle pe "a" si sa faca si verificarea dupa aceea.
Cu 2 necunoscute, nu au facut, inca.
Noi ramanem in urma cu materia, din pacate, daca sapt. asta stam pe tusa. Si maine ar fi fost concursul Smart la matematica.
simali, uf, asta cu echipele am tot auzit-o si la nepotelele mele inainte, pentru diverse proiecte si intr-adevar, echipele se fac intre copii, dupa prietenii.
Daca d-na. inv. l-ar cunoaste pe Vlad ar trebui sa intervina pe langa copii, sa-l aseze ea intr-o echipa, unde el se simte bine.


Nina, mami de www.babiesonline.com/babies/n/ninacristina" target="_blank"> Nina-Cristina (10.01.2002)
www.desprecopii.com/info.asp?id=1443" target="_blank">Cum ne-a schimbat diabetul viata

Copilasi din 2002
Minunatele Scorpiute

www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=88028d9eaeae0f93a00846" target="_blank">Fie-ti ingerii aproape, Emma, licurici scump !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Cricor spune:

Buna, atata timp a trecut decand nu s-a mai scris pe aici, ca nu mai gaseam subiectul.

Cum mai e la scoala?

Noi avem sedinta astazi. Chiar asteptam sedinta asta, pentru ca noi nu am avut decat una la inceputul scolii, am mai fost eu la consultatii o data cand mi-a zis ca nu poate sa-mi spuna nimic deocamadata :)..si asta a fost tot. Bine, probabil ca detaliile cu adevarat importante tot la consultatii le voi afla.
Voi cum faceti? va bazati doar pe sedinte, mergeti si la consulatii - cat de des?

Ieri fi-miu a luat primul S din cariera...eu nu i-as fi acordat chiar mare atentie si as fi insistat pe "ce nu ai stiut, hai sa facem ceva exercitii pe tema respectiva"...dar, cand l-am vazut cat de nepasator era...mi-a crescut tensiunea si toate intentiile mele bune s-au dus pe apa sambetei..adica am sfarsit prin a tipa la el si a fi suparata... desi, repet, chiar nu cred ca-i o mare tragedie. Ce sa zic...se uita senin la mine si-mi zicea "data viitoare o sa fac mai bine"...si in principiu asta e ce vreau de la el sa nu se isterizeze inutil (si sa stie ca pentru orice problema pe lumea asta exista o rezolvare) ... asa-i ca nici eu nu-s normala? Acum imi pare rau pentru circul de ieri..si tot nu stiu cum e mai bine.

Voi ce faceti cand apare copilul cu note nu chiar asteptate...si mai ales cum reactioneaza copilul la nota respectiva?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns arminad spune:

Citat:
Voi ce faceti cand apare copilul cu note nu chiar asteptate...si mai ales cum reactioneaza copilul la nota respectiva?

Cred ca depinde de copil.Al meu e super anxios mai nou asa ca ma straduiesc eu sa il conving ca o nota mica nu e sfirsitul lumii.Noroc ca de anul asta au notele pe calculator online asa ca stiu dinainte ce note are deci am timp sa imi pregatesc abordarea.

Daca as avea un copil care reactioneaza cu indiferenta la o nota mica as aborda problema cu umor ceva de genul "uite ce urit ii sta la S asta pe linga celelalte note, ce stingher e samd, ce crezi tu ca am putea sa facem?" Zic si eu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns deli spune:

Si la noi a fost deciat o sedinta de la inceputul anului scolar dar doamna noastra e foarte disponibila la telefon. La scoala eu nu prea pot sa ajung, am fost doar o data sa discut cu doamna, in afara de acea sedinta dar o mai stresez cu telefoanele.

Iar in momentul in care ei i se pare ca e ceva in neregula , ca o ia copilul pe aratura ne suna ea.

Legat de nota mica, cred ca ideal ar fi abordarea pe care ti-ai propus-o tu, adica hai sa indreptam ce am stricat. Pe asta cred ca trebuie pus accentul si nu pe invinuire, si nu doar cind e vorba de note ci si de alte pozne ale lor.

Din pacate , nici mie nu-mi iese intotdeauna!

Foarte bun procedul cu notele vazute pe net! Asa am timp sa ma calmez si sa nu reactionez aiurea apoi sa regret!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anina_n spune:


La noi a fost pauza de scoala o sapt.(cu gripa porcina) si s-a simtit la evaluarea de la romana(Toamna), unde a luat B, ca n-a stiut sa mai scrie autorii la "Piatra pitigoiului" si "Ciubotelele ogarului", doar la "Toamna"(ca e numele colegiului la care invata). Plus un "n" in loc de "m", la "impodobit", desi repeta greseala aceasta des si i-am atras atentia si "miazanoapte" scris "miaza noapte".
Asta in ciuda fiselor(de pe didactic.ro) facute acasa, in ultimele zile din sapt. libera.
La matematica, urmeaza evaluarea finala cu operatii in concernul 0-30.
Aici, este cand face exercitiile fara nici o greseala si este cand are cateva greseli, din graba, cred eu.
La romana au trecut la "Amintiri din copilarie" si au de citit 2 povesti si fragmentul din "Amintiti din copilarie" din culegerea in care lucreaza in paralele cu manualul.
La cunoasterea mediului au ajuns la lectia despre padure.
Sapt. aceasta a fost si la www.concursurilesmart.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=54&Itemid=89" target="_blank">Smart la matematica(a gresit 5 din 15, 2 de logica si 3 la calcule) si la romana(1 greseala din 15) si urmeaza sapt. viitoare sa mearga la cel de cultura generala.
Cristina inca nu a primit S, dar au fost fise cu mai multe greseli la care a primit B, pt. ca notarea era facuta pe fiecare exercitiu in parte si erau mai multi de FB, decat de B.
Ea nu se necajeste cand nu ia FB. Mai degraba ma necajesc eu , ca stiu ca putea lua FB, dupa cum arata exercitiile, doar ca n-a fost atenta.
Acum, asteptam petrecerea de aniversare a unei colege, la care vom merge duminica.
Un weekend cat mai fain, tuturor !



Nina, mami de www.babiesonline.com/babies/n/ninacristina" target="_blank"> Nina-Cristina (10.01.2002)
www.desprecopii.com/info.asp?id=1443" target="_blank">Cum ne-a schimbat diabetul viata

Copilasi din 2002
Minunatele Scorpiute

www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=88028d9eaeae0f93a00846" target="_blank">Fie-ti ingerii aproape, Emma, licurici scump !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danamiha spune:

Nina, ai subiectele de la smart? sau stii unde le-as putea gasi? Sunt doar curioasa. Marcus se pregateste pt micul matematician, chiar acum e la pregatire la scoala. D-na a decis ca in fiecare vineri de la 13,30 la 16 sa faca cu ei la scoala si le da teme din culegere pt toata saptamana.

A avut evaluare la romana, a primit dictare, sa uneasca cuvintele cu acelasi inteles (puse pe doua coloane), sa gaseasca cuvinte cu sens opus, sa ordoneze cuvintele si sa descopere ce proverb formeaza, sa raspunda la intrebari: cine a fost M.Viteazul, Stefan cel Mare, etc, intrebari din lectiile facute. A primit un text, iar el trebuia sa puna semnele de punctuatie potrivite, sa scrie din memorie poezia "Tara mea" de Ghe.Tomozei. A luat FB desi a scris "sa-ti" impreuna, a mai mancat un i la plural, de ex "vechi" in loc de "vechii". I-am spus acasa la ce sa fie atent, a copiat poezia acasa, dar tot a gresit mai invata...

Mergi la inceput