stare de rau

stare de rau | Autor: mgabi

Link direct la acest mesaj

Buna.

As dori un sfat sau ceva detalii despre urmatoarele simptome:
- dureri severe de cap
- anorexie (lipsa poftei de mancare)
- dureri abdominale (constipatie sau diaree)
- urinari foarte dese intr-un timp scurt
- stare de moleseala (ameteala, greata, sfarseala, dureri abdominale severe etc)
- tensiune oscilanta
Toate aceste simptome le are mama mea. Ele apar ca niste crize destul de des si brusc. Medicul a spus ca este o depresie severa aparuta pe fondul titoidei autoimune si a prolapsului de valva mitrala. Exista sanse de ameliorare a acestor simptome? Acum ia atat de multe medicamente, mai multe decat mananca. A slabit si foarte mult. Acum in plus va lua si vitamine (pana acum le-a refuzat).
Ii este frica sa mai mearga pe strada ca nu cumva sa i se faca rau.


Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns CorinaDani spune:

buna,

nu sunt medic, dar o parte dintre simptomele descrise seamana cu cele prezente in cazul diskineziei biliare.

nu ai mentionat insa daca si ce analize a facut mama ta. o ecografie abdominala cred ca este absolut necesara, daca nu a facut deja pana acum.

iar daca face deja tratament pentru cele 2 afectiuni mentionate de tine, este posibil ca aceste simptome sa fie de fapt efecte secundare ale acestor medicamente pe care le ia. la ce fel de medic a fost, de familie sau de specialitate ?

da-ne te rog mai multe informatii despre analizele si investigatiile facute de mama ta. nu ai mentionat ce varsta are dansa...

multa sanatate !

Corina - mami de printesa Lori ( 25.06.2007 )

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Nu vreau sa te sperii , dar te-ai gandit la un neoplasm?
Dupa o anumita varsta la o persoana care are alternanta de diaree si constipatie , dureri abdominale , inapetenta, scadere ponderala , oboseala, la asta te gandesti prima oara.

Eco , Colonoscopie , CT