Inseminarea intrauterina

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ElenaTudor spune:

Buna, fetelor! sunt extrem de noua pe forumul vostru, desi va citesc de multa vreme. Pe scurt, mi s-a recomandat FIV ca fiind singura solutie pentru o sarcina. Am 33 de ani si endometrioza severa. Am avut mai multe interventii chirurgicale, in urma ultimei (de 2 saptamani) mai am "disponibil" doar trei sferturi dintr-un ovar, restul fiind extirpat. Am nevoie de un medic extrem de rabdator si de bun. Mi s-a recomandat Ungaria, dar nu cred ca pot trece peste bariera comunicarii cu ei. Saptamana asta demarez toate analizele nesesare si o sa am nevoie de opiniile voastre.
Eu sunt din Ardeal, medicul meu e din Cluj (Dr. Sprinjan Dan, un om minunat) dar nu se ocupa de FIV. Cu niciun ovar am sanse sa il nasc pe Tom Degetel sau pe Degetica. Orice, doar un puiut de om sanatos sa fie.
Va rog sa ma sfatuiti. Va multumesc si ma rog pentru ca dorintele noastre sa fie auzite si indeplinite. Si mai ma rog pentru optimism

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mona40 spune:

Elena, bine ai venit.
Cred ca pe topicul FIV, chiar FIV Cluj vei gasi raspunsuri la toate intrebarile tale.
Deasemenea pe topicul endometroza.
Multa bafta si optimism

Mona
:)
In pauza. de-o vara.. , pusa pe prostioare....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns emilyjeuly spune:

buna!

si pe mine ma intereseaza acest subiect pentru ca incercam de 1 an de zile sa avem un bb si nimic! mi-am facut pana acum toate analizele de sange, secretii, HSG, hormoni, etc, sotul si-a facut spermograma si altele... concluzie: suntem sanatosi, dar nu stiu ce se intampla. am mers pana acum la 3 medici si sotul la 2 si toti au spus acelasi lucru, sa monitorizam ovulatia si sa ca pana la urma o sa se intample!
sincer, m-am cam saturat sa astept si dupa ce am discutat cu sotul am hotarat sa incercam cu inseminare artificiala.