Cura de dezintoxicare Oshawa

Cura de dezintoxicare Oshawa | Autor: mishutza

Link direct la acest mesaj

Buna seara fetelor(si baietilor).
Aveti experiente cu aceasta tura de dezintoxicare?Ati tinut-o sau aveti cunostinte care au tinut?Rezultatele care au fost?V-ati simtit curatati si plutitori dupa?
Din tot ce am citit despre ea mi se pare minunata,am inteles ca sunt chiar medici care o recomanda in cazuri de boli grave,sau pur si simplu macar o data pe an,pur si simplu pt o dezintoxicare.
Sper sa nu se mai fi discutat despre ea,eu cel putin nu am gasit in urma cautarii
.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns dulcetica spune:

Eu nu stiam ce e , am dat cautare si mi se pare interesant,chiar foarte.Sint convinsa ca e adevarat faptul ca are efecte bune, referitor la sanatate ,nu numai la dezintoxicare.E o proba de vointa teribila.Am vazut ca sint persoane care au tinut peste o luna si s-au simtit foarte bine.Eu care am insomnii si am citit ca e eficienta la asta, ar fi trebuit sa ma apuc de azi,ca tot m-am sculat la 6 ,dar deja mi-am baut cafeaua.Poate miine?!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mishutza spune:

Hai Dulcetica,apuca-te si tu daca vrei hhihi,ca sa nu fiu eu singura,adica,eu sunt in ziua 2(mai mult doua jumate ca de cand am primit pachetul cu grauntele am tot crantanit din ele)si sotul meu se apuca de azi,dar nu am cu cine sa impartasesc impresii,ca el doar face ce zic eu,si manca ce gatesc eu,deci....Momentan mi greata si ma doare capul,nu prea tare,dar e durerea acolo de ieri dupa amiaza,si am dormit extrem de mult.Si cred ca am baut 5 litri de apa,pur si simplu imi e sete mereu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dulcetica spune: