Returnarea produselor - lege ?

Returnarea produselor - lege ? | Autor: geniest

Link direct la acest mesaj

Am tot cautat printre subiecte si nu am gasit raspuns la problema mea.
Am cumparat un produs pe care nu-l mai doresc din Carrefour. Nu este cum m-am asteptat, iar pretul este mare.
Il pot returna si sa primesc banii inapoi ? Au trecut vreo 15 zile de atunci. Doar l-am scos din cutie si l-am pus inapoi, nu a fost folosit.
Exista vreo lege care reglementeaza treaba asta?

Multumesc frumos,

g

www.andreialmeu.piczo.com

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Deianira spune:

Stiu ca s-a mai discutat despre asta la un subiect si parca este ceva lege. Sper sa-ti raspunda cineva mai bine informat ca mine sa te lamureasca.
Sper ca ai pastrat bonul, fara el nu poti sa faci nimic.

p.s. (De schimbat sigur ti-ar schimba produsul, dar daca iti vrei banii, asteapta sa afli cum sa faci, pentru ca cei din magazine refuza in general sa dea banii inapoi.)



Good things happen to good people.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns geniest spune:

Citat:
citat din mesajul lui Deianira

Stiu ca s-a mai discutat despre asta la un subiect si parca este ceva lege. Sper sa-ti raspunda cineva mai bine informat ca mine sa te lamureasca.
Sper ca ai pastrat bonul, fara el nu poti sa faci nimic.

p.s. (De schimbat sigur ti-ar schimba produsul, dar daca iti vrei banii, asteapta sa afli cum sa faci, pentru ca cei din magazine refuza in general sa dea banii inapoi.)



Good things happen to good people.




Da....am bonul.. Cei de la carrefour mi-au zis ca are garantie 30 de zile (ca orice produs), iar in intructiunile din interiorul cutiei scrie ca garantia e de 2 ani...

www.andreialmeu.piczo.com

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Ceea ce stiu eu, este ca poti returna un produs cumparat in termen de 30 de zile, DAR ti-l schimba cu altceva, deci nu-ti da banii inapoi.

Exista o contabilitate, exista intrari si iesiri...deci nu pot da bani inapoi asa..dupa o luna oricui se hotaraste ca nu mai vrea produsul.

Eu asa stiu, s-ar putea sa nu stiu corect.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rhoneea spune:

Citat:
Da....am bonul.. Cei de la carrefour mi-au zis ca are garantie 30 de zile (ca orice produs), iar in intructiunile din interiorul cutiei scrie ca garantia e de 2 ani...


Cele 30 de zile sunt garantia de returnare a produsului.
Produsul are 2 ani garantie asa cum specifica si in instructiuni.

Banii nu cred ca ti se vor returna in schimb e posibil sa faci alte cumparaturi cu acesti bani de la magazinul lor.



Irina lui Pierre-Sebastien nascut la 05.06.07.





Sebastien's age Pictures www.onetruemedia.com/shared?p=336a8e388908e126cef388&skin_id=601&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">Montage
*Miracolul nostru*




**Ramona are nevoie de ajutor**

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danamiha spune:

geniest, sunt curioasa, ce vrei sa returnezi?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns geniest spune:

Citat:
citat din mesajul lui danamiha

geniest, sunt curioasa, ce vrei sa returnezi?



Un joc pentru copii.

www.andreialmeu.piczo.com

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kokiy spune:

Conform garantiilor produsele se returneaza in 30zile doar daca au defecte de functionare care nu apar din cauza clientului...oricum defectul trebuie constatat de catre un service abilitat,nu de un vanzator sau de client...doar cineva abilitat poate spune cauza defectului ...in cel mai fericit caz o sa reusesti schimbarea lui cu un altul la fel...asta daca gaseti pe cineva indulgent ... nu exista lege care sa spuna ca ai voie sa returnezi produsul daca nu-ti mai place sau daca nu esti multumit de functionalitatea lui ...la produsele care au garantie intra in atributiile vanzatorului sa incerce produsul de fata cu clientul ,apoi clientul este pus sa semneze garantia(exista un paragraf in care este mentionat faptul ca produsul a fost probat)...
Daca garantia este semnata de client acesta poate sa se dea si-n fund si-n cap ca nu rezolva nimic ,chiar si cu OPC-ul...

geniest stiu ca ala Carrefour nu prea se probeaza produsele,iar garantia ta daca nu e semnata ai putea sa faci un mic scandal si s-ar putea sa rezolvi problema...

Poate nu mai sunt eu la curent cu legile privind garantia produselor(stau de 2 ani acasa),dar iti spun ca nu cred sa se fi schimbat ceva (pot intreba sotul care lucreaza la o multinationala)...

Incerc mai jos sa va pun cateva din problemele care apar la garantia produselor...
Daca un produs se defecteaza in termenul de garantie este obligatia clientului sa mearga la service ptr. produse care nu depasesc 20kg(aspiratoare,filtre cafea,uscatoare par,epilatoare....) sau sa sune la service ptr. a chema echipa de interventie ptr. produse care depasesc 20kg (frigidere ,masini de spalat,aer conditionat...)...nu intra in obligatia magazinului sau a vazatorului reparatia sau contactarea service-ului pentru produsele achizitionate de clienti ....exista doar cateva mici exceptii unde magazinul pentru o mai buna colaborare cu furizorii preia aceasta responsabilitate de a rezolva defectul produsului (clar pe garantie e specificat magazinul la garantie)...
Daca se constata ca produsul este ireparabil sau nu se gasesc piese de schimb in termen de 30zile se procedeaza la schimbarea produsului in magazinul care a vandut produsul,numai pe baza unui proces verbal dat de service-ul abilitat...
Daca produsul se repara garantia se prelungeste de la data reparatiei (se da garantie ca unui produs nou)...
Daca produsul sufera 3 interventii service ,doar atunci clientul este indreptatit sa ceara banii inapoi sau alt produs nou ...
Cred ca mai sunt cateva chichite,dar nu-mi mai amintesc acum ...

O sa incerc sa cer sotului sa-mi trimita exact reglementarile care tin de service...sper sa le aiba in format electronic...

Stiu sigur ca sunt anumite produse (brand-uri) care se schimba fara nici un acord service deorece se considera produse f.f. slabe si sunt trimise la casare ....imi vin in cap doar Westood si Clatronic ...



www.petitiononline.com/laredout/petition-sign.html?" target="_blank">Semneaza petitia LA REDOUTE
Iulia, mami de Claudia (12.12.01) si Razvan (08.06.07)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kokiy spune:

Am primit legea privind vanzarea si garantia produselor ... oricum depinde foarte mult si ce scrie intr-o garantie...producatorul mai adauga de obicei cateva paragrafe care sunt de partea lui si poate jongla un pic legea...daca clientul semneaza acel act vanzatorul se spala foarte repede pe maini...Cititi cu atentie un certificat de garantie inainte de a-l semna...

www.dreptonline.ro/legislatie/legea_vanzarii_produselor.php" target="_blank">Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Og 21/1992 - republicata

Pagina familiei / Tot noi / Mai multe... / www.youtube.com/user/mariuspernes" target="_blank"> Video
Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carola spune:

eu am cumparat de la emag un aparat foto. pentru ca dupa o zi de folosire mi-am dat seama ca nu este ceea ce imi doresc, m-am dus cu el inapoi. le-am spus ca nu il mai vreau. l-au testat, mi-au facut storno cu specificatia "razgandire client". puteam sa merg la casa sa imi iau banii, dar am pus diferenta si mi-am luat un alt aparat.

eu zic sa incerci.

www.flickr.com/photos/carola456/

Mergi la inceput