Topic - alte probleme juridice neregasite la...

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns aliclara spune:

Buna ziua!
Ma aliniez si eu randului de intrebatori. Problema mea este relativ simpla, dar programul meu de munca nu imi permite sa ma interesez unde si cum ar trebui.
Am o fetita care are 7 ani si este nerecunoscuta de tatal biologic. M-am casatorit si sotul meu (pe care ea il cunoaste ca si tati) doreste sa faca adoptia. Am inteles ca imi trebuie o cerere ce va fi inaintata instantei, facuta de un avocat de dreptul familiei. Eu nu am agasit cabinet specializat (sau poate nu am stiut unde sa caut). As dori sa stiu unde pot face o astfel de cerere, ce acte sunt necesare si care sunt costurile.
Multumesc anticipat!

Fiecare sut....e un pas inainte!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bebeana35 spune:

MARIUS,
Sunt medic stomatolog, asociat intr-o societate civila medicala, impreuna cu sotul meu in proportie de 50-50%. Primesc indemnizatie de crestere a copilului. Din distribuirea venitului din societate apar cu venituri la circa financiara (activitati independente), desi la cabinet munceste doar sotul meu. Ce sa fac, sa pun venituri zero la mine in perioada in care cresc copilul, desi in statutul societatii scrie ca veniturile se impart egal intre cei 2 asociati?
Multumesc foarte mult.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Da, trebuie sa va refaceti aceasta "imparteala" si sa comunicati la finante faptul ca tu nu inregistrezi venituri din activitati independente. Este chiar extrem de recomandabil nu de alta dar risti sa dai inapoi banii pt indemnizatie deoarece legal nu ai dreptul la cele doua forme de venit simultan. Si daca ma gandesc ca in realitate nici nu ai aceste venituri totul reducandu-se la nivel de acte ar fi chiar stupid sa nu le rezolvati.

Pagina familiei / Tot noi / Mai multe... / www.youtube.com/user/mariuspernes" target="_blank"> Video
Pagina legislativa