Intrerupere de sarcina la 25 de saptamani

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Criss75 spune:

Sigur ca e binevenita parerea unui alt medic, insa in cazul cumnatei mele diagnosticul a fost foarte clar. A fost vazuta de cei mai buni medici din Tg, Mures si se stie ca aici sunt medici foarte foarte buni.
Cu toate acestea pana la saptamana 25 nu s-a vazut ca ar fi ceva in neregula, decat ca bebelusul parea mai mic decat era normal insa asa ceva se mai intampla.

Criss si Alex (11.05.2003)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns magdita spune:

Mirela, imi pare nespus de rau ca trebuie sa treci printr-o asemenea drama. Sa iti ajute Bunul Dumnezeu sa iei hotararea cea mai buna !

Cu siguranta se va intampla minunea !!!
Doamne ajuta tuturor
magdita
aspiranta din aprilie 2004
In asteptarea ingerasului
"Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta."
"Avem timp" - Octavian Paler
www.flickr.com/photos/12786534@N04/" target="_blank">poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns icemin spune:

Buna tuturor,

Din pacate eu stiu prin ce treci. Anul trecut si eu am pierdut o sarcina si acum sunt insarcinata din nou si culmea ironiei am aflat ca sunt insarcinata exact in luna in care am aflat ca bb avea probleme. Diferenta intre mine si tine este ca al meu nu a mai rezistat si medicii mi-au dat pastile, de fapt o singura pastila si sa iau doar exteriorul la 2 ore parca...nu mai stiu exact dar daca vrei o sa ma uit pe reteta sa vad ce pastile au fost. Idee este ca la aceasta varsta este interzis chiuretajul si doctorii prefera sa nasti normal ca sa nu te chinui mult si sa poti sa ramai apoi repede gravida. Eu una am scapat destul de repede dupa parerea mea si dupa cea a medicilor foarte repede adica pe la 10 noaptea mi-au rupt apa ca sa imi provoace nasterea mai repede si la 5 dimineata s-a intamplat totul. Au auvut grija de mine la Universitar.