Diagnosticarea sindromului antifosfolipidic

Diagnosticarea sindromului antifosfolipidic | Autor: Page

Link direct la acest mesaj

Imi puteti spune, dragele mele, care sunt medicii din Bucuresti care se pricep, cu adevarat, la diagnosticarea sindromului antifosfolipidic? Dupa nenumarate analize si vizite pe la Fundeni, Coltea, Institutul de Hematologie Transfuzionala, sunt in situatia in care nu stiu daca se poate vorbi de SAFL sau nu, daca in cazul unei sarcini e bine sa fac tratament sau nu.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Avalon spune:

Buna

Cred ca medicii nostri nu prea se pricep la diagnosticarea acestui sindrom... in orice caz la niciuna din clinici nu se fac TOATE analizele specifice SAFL: la Fundeni se fac O PARTE din analize (lupus anticoagulant, proteina S, APTT, si inca vreo cateva), la Cantacuzino parca se poate face antibeta2glicoproteina, la cateva laboratoare (cum ar fi CDT Victor Babes) poti face anticorpii antifosfolipidici, la Geneticlab poti face FACTOR V LEIDEN si Factor II PROTOTROMBINA.

Am fost la multi medici si nimeni nu prea stie nimic despre acest sidrom, in mod sigur necesita tratament pentru ca exista riscul de a pierde sarcina. Tratamentul consta in heparina, clexane.

Tu ce analize ai facut? Cum au iesit?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iana_mari spune:

Page si eu sunt in situatia ta,mie mi-au iesit anticardiolipina pozitiva.Am fost la Coltea la d-na dr. Avram si mi-a dat sa fac Cogulograma si inca doua analize (nu le-am retinut)Marti o sa merg dupa rezultat.
Ma bucur ca s-a deschis un subiect pe aceasta tema.
Avalon, acum am inteles intrebarile tale de la fiv.
Spune-mi te rog ai facut tratament concomitent cu cel pt. Fiv?
Ce tratament ai facut?
Si o intrebare mai dureroasa :crezi ca ai pirdut sarcina din cauza asta?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bufi spune:

Page eu zic sa mergi pe mana Dr Uscatescu de la Fundeni.