Scoli generale Bucuresti- TOP pe sectoare

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns vrabi spune:

Buna ziua,
Desi sunt un membru nou,citesc
cu mare atentie postarile voastre
pe acest forum de mult timp.
Noi mergem anul acesta la scoala si
ne-am gandit la scoala nr.45
Titu Maiorescu.O alta optiune
ar putea fii scoala nr.10 Maria Rosetti.
Ce stiti despre aceste scoli?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mussette spune:

fetelor, voi care erati interesate de scoala 56 v-ati inscris? Am vazut ca au o ditamai comisie de inscriere formata din probabil invatatoarele care vor lua clasa I la anul. Ati auzit ceva despre vreuna din ele?

multumesc
mussette

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns jacft spune:

in legatura cu intrebarea despre scolile 89/195 pot spune din proprie experienta (sunt eleva acolo) ca scoala nr.89 "Nicolae Labis" este una din cele mai bune alegeri.nu exista profesori care sa "chiuleasca " de la ore sau chestii de genul ,iar legat de exigenta cu care este evaluat un elev chiar ca nu avem ce sa reprosam.deci daca vreti sa va dati copilul la o scoala buna sc. nr.89 "Nicolae Labis " este o super alegere.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns besi spune:

Buna! Pana la urma l-ai dat pe baietelul tau la sc.79? M-ar interesa f.tare ce invatatoare sau invatator bun ia cls.I in 2009? Noi ne-am inscris (mai exact fetita mea) la 2 sc.: 79 si Sf.Iosif (romano catolica) si asteptam sa vedem la care vom fi "admisi". Mi-as fi dorit f.tare sa aflu informatii din interior. Astept cu nerabdare raspunsul tau. Multumesc.

Citat:
citat din mesajul lui mussette

Buna,
baietelul meu va intra in clasa I in anul scolar 2008-2009. Oscilez intre scoala 79 si scoala 49. In scoala 79 am inteles ca una din invatatoarele bune care ar lua cls. I atunci ar fi Chis Emilia. Din scoala 49 stiti pe cineva? Are cineva copilul in clasa a IVa aici sa-mi dea mai multe detalii?