Dr. Alina Dascalu - Polizu

Dr. Alina Dascalu - Polizu | Autor: deny75

Link direct la acest mesaj

Buna!Sora mea este insarcinata in 33 saptamani si urmeaza sa nasca prin cezariana cu aceasta doctora.Va rog frumos daca puteti sa-mi dati ceva relatii despre ea si "scorurile" practicate la Polizu.
Va multumesc!Va

DENY33+

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns DidiAlex spune:

Io una as schimba-o. A fost medicul Andreei C (cred!). Am spus totul nu?

Nu spun ca sunt medici fara de greseala, ca doar sunt oameni si ei, dar ...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gio spune:

Si din cate stiu, nu a fost vina ei ca s-a intamplat ce s-a intamplat; scrie clar sotzul Andreei ca dr s-a comportat exemplar.

Nu mai speriati oamenii, pls....

20 +

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ankesepamon spune:

D-na Alina Dascalu e o super doamna!
Ceea ce s-a intamplat Andreei, a fost un accident pe care nu aveau cum sa il prevada si nici sa il opreasca (lichidul amniotic a ajuns in sange).
Am nascut cu ea acum 4 luni prin cezariana, si totul a fost perfect! Nu am avut dureri, nu am avut probleme dupa aceea, si din contra, continua sa ma ajute cu sfaturi in legatura cu micutza.

Este o femeie extraordinara! Aveti incredere in ea.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gudinde spune:

Cred ca ceea ce DidiAlex vroia sa spuna este ca desi nu exista medic fara greseala (as adauga eu fara pareri pro si contra), daca ar fi sa-si aleaga medicul s-ar gandi de doua ori inainte de a alege un medic careia i-a murit o pacienta.

Sincer si eu as schimba-o. Fiindca eu nu am auzit inca la noi ca medicii sa ia o atitudine reala si sa pedepseasca exemplar pe unul de-al lor. Mai degraba se gasesc scuze si tot felul de .... ce mai se acopera. Asa ca nu as avea incredere in faptul ca ei au spus ca nu se putea face nimic.

Scuzele mele celor ofensati, dar eu asa as gandi.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Siminaf spune: