Imi amorteste mana stanga ....

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Sheannamp spune:

Calciu nu se ia in acelasi timp cu magneziu pentru ca fac competitie pe receptorii intestinali si nu se mai absoarbe cum trebuie calciul (pe scurt, le iei degeaba).
Corect se iau in cure alternative (de exemplu: 2 saptamani calciu apoi 2 saptamani magneziu si iar 2 saptamani calciu) primavara si toamna.

Sau taci sau zi ceva mai bun decat tacerea!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sorina-Alexa spune:

quote:
Originally posted by melinav

quote:
Originally posted by Sorina-Alexa


O intrebare:stiti cumva,bolile de inima se mostenesc,si daca da in proportie de cat la suta.



Nu sunt medic, dar traditia familiei mele spune ca da, se mostenesc. De ex, daca iau linia materna: bunica mamei mele, suferea cu inima, tatal mamei mele de asemenea (de altfel a si murit facand infart in somn), mama mea are probleme cu inima .


Viata e ca o amenda, o platesti intr-o singura rata, mai lunga sau mai scurta.



De asta mi-e si mie frica,sa nu mostenesc vreo boala de inima.Analizand si eu arborele fam.,bunicii din partea tatalui au suferit si murit de inima,tata de asemenea,la fel si 2 matusi.
La mine amortirea mainii este insotita si de apasari si dureri puternice in zona pieptului.
Eu sper,totusi,sa fie doar o lipsa de vitamine.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mamy_taty spune: