copilul meu este racit

copilul meu este racit | Autor: istratelln

Link direct la acest mesaj

Vreau sa intreb mamicile ce le-au dat copiilor cand au fost raciti in sensul ca doar horcoteste din piept ( nu tuseste) Am uitat sa specific ca fetita are 9 luni si jumatate Multumesc

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns teodraghici spune:

Cred ca cel mai bine ar fi sa mergi la pediatru cu ea. Eu sunt medic si de cate ori am avut o pb cu BBlina mea, nu i-am dat nici macar un paracetamol din proprie initiativa! Cred ca e mai corect asa.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Bic spune:

Multe mame merg din prima la doctor. Fii-mea a avut vreo cinci raceli pina acum si am sunat la prima dintre ele si m-am dus la doctor acum, la ultima pentru ca s-a trezit noaptea.
Cum hotarasc eu ca NU e de doctor: nu are febra, maninca relativ bine, e vesela ziua, doarme noaptea. In rest, la muci cit cuprinde incerc sa-i storc cit pot (la noua luni a fost imposibil ca nu statea deloc), o alaptez la cerere, si mai nou am inceput sa-i dau si suc de portocale ca sa-si ia Vitamina C.
Dar la horcati eu as suna la doctor, ca poate e mai mult decit o raceala sau poate trebuie sa fii atenta la un anumit aspect al sanatatii ei. Daca fornaie doar din nas, aia-s muci si n-ai ce sa faci.
Sanatate!

Smaranda, 3.11.2005
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=75330" target="_blank">Povestea nasterii

www.askdrsears.com/html/2/T020100.asp" target="_blank"> Alaptati,
www.lalecheleague.org/bfinfo.html" target="_blank"> alaptati,
alaptati!

Cum se poarta un bebelus in wrap si www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=80475" target="_blank">discutia de pe DC

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns OrbuGabi spune:

Si eu te-as sfatui sa mergi cu ea la medic,nu de alta macar sa fii tu linistita,si sa nu faca ceva complicatii.
Multa sanatate

Gabriela mamica de printesaAlice-Cristiana(20.12.2002)
si nazdravanMartin-Tudor(22.09.2005)