Connex Vodafone isi bate joc de clienti

Connex Vodafone isi bate joc de clienti | Autor: m34

Link direct la acest mesaj

Va scriu acest mesaj pentru a va atentiona aspura unor eventuale probleme pe care le puteti intampina daca solicitati o operatiune simpla de schimbare de serviciu la Connex-Vodafone, in speranta ca veti fi mai atenti si veti scapa de ele.

Azi m-am dus la magazinul Connex de la Unirii sa imi schimb serviciul de pe Go pe cartela Connex, deoarece au anuntat ca Go se inchide. Am solicitat si un SIM nou, dar doamna de la ghiseu mi-a spus ca nu e nevoie, deoarece pot beneficia de toate serviciile pe cel existent. Am plecat, urmand sa am serviciul activat in scurt timp.
Dupa o vreme am avut prima veste proasta: SIM-ul nu se mai inregistra in retea, nu mai mergea deloc. Am crezut ca le ia ceva vreme sa efectueze schimbarile, dar a urmat o chestie absolut socanta: mi-am sunat propriul nr si mi-a raspuns un tip !!! Apoi mi-a dat beep inapoi cu nr meu !!!
Dupa indelungi discutii cu relatiile cu clienti (lungi pentru ca raspund infiorator de greu si pentru ca pricep la fel de greu ce se intampla) mi-au spus ca s-a rezolvat problema si sa ma prezint iar la magazin sa imi iau un SIM nou, ca "e gratis".
Pentru ei timpul si banii pierduti pe drum pentru greseala lor este "gratis"...
Intre timp eu nu pot utiliza numarul respectiv, perioada activa se scurge, omul care l-a folosit o vreme poate a si consumat din credit...
Faptul ca apelurile catre relatii clienti sunt taxate pe nr de fix, desi auzim numai un mesaj referitor la indisponibilitatea operatorilor este o chestie mai putin importanta...

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ralucah spune:

Eu stiam ca apelurile catre 222 224 etc sunt gratis.
Daca resp a consumat creditul banuiesc ca nu te afecteaza se va regla problema.

quote:
Initial creeata de m34

Va scriu acest mesaj pentru a va atentiona aspura unor eventuale probleme pe care le puteti intampina daca solicitati o operatiune simpla de schimbare de serviciu la Connex-Vodafone, in speranta ca veti fi mai atenti si veti scapa de ele.

Azi m-am dus la magazinul Connex de la Unirii sa imi schimb serviciul de pe Go pe cartela Connex, deoarece au anuntat ca Go se inchide. Am solicitat si un SIM nou, dar doamna de la ghiseu mi-a spus ca nu e nevoie, deoarece pot beneficia de toate serviciile pe cel existent. Am plecat, urmand sa am serviciul activat in scurt timp.
Dupa o vreme am avut prima veste proasta: SIM-ul nu se mai inregistra in retea, nu mai mergea deloc. Am crezut ca le ia ceva vreme sa efectueze schimbarile, dar a urmat o chestie absolut socanta: mi-am sunat propriul nr si mi-a raspuns un tip !!! Apoi mi-a dat beep inapoi cu nr meu !!!
Dupa indelungi discutii cu relatiile cu clienti (lungi pentru ca raspund infiorator de greu si pentru ca pricep la fel de greu ce se intampla) mi-au spus ca s-a rezolvat problema si sa ma prezint iar la magazin sa imi iau un SIM nou, ca "e gratis".
Pentru ei timpul si banii pierduti pe drum pentru greseala lor este "gratis"...
Intre timp eu nu pot utiliza numarul respectiv, perioada activa se scurge, omul care l-a folosit o vreme poate a si consumat din credit...
Faptul ca apelurile catre relatii clienti sunt taxate pe nr de fix, desi auzim numai un mesaj referitor la indisponibilitatea operatorilor este o chestie mai putin importanta...

Mihai



Si de-as avea darul prorociei si tainele toate le-as cunoaste si de-as avea atata credinta incat sa mut si muntii din loc iar dragoste nu am...nimic nu am!
www.happy-family.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gegea spune:

Si noi am avut probleme cu Connex-ul...cam cu 1 an in urma. Cateva telefoane din care reiesea ca intrerupem abonamentul daca nu isi fac treaba cum trebuie si cam o luna de tratative au rezolvat problema.

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, nu-i asa>

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns olim spune:

Mie aici nu imi place Vodafone de loc.Sunt destul de scumpi si pe langa toate astea sunt un poco nesimtiti cand e vorba sa le ceri explicatii.
Eu sunt cu Amena, pe care o a cumparat-o Orange si sunt tare multumita de ei.
Si in Romania am Orange de 8 ani si nu am avut probleme mari cu ei.
Amena e destul de buna, nu stiu cum va fi cu Oranjul.Acum platesc doar prima convorbire si restul sunt GRATIS, iar sambata si duminica vorbesc GRATIS cu al meu., dar nu si international.
Ce parere aveti?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana cretu spune:

Mihai, imi pare rau ca ai fost pus intr-o asemenea situatie. Cert e ca isi vor pierde clientii daca vor continua asa.

Oana si Seb
(10.01.2005)

"Dragostea adevarata este o limba pe care surzii o pot auzi si orbii o pot vedea."

http://fr.pg.photos.yahoo.com/ph/oana_george14/my_photos
http://fr.pg.photos.yahoo.com/ph/georges142004/my_photos
http://community.webshots.com/user/sebastieng10
POZE
POZE NOI POZE NOI

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Deanny spune:

Mihai, imi pare rau pentru ce ti s-a intmplat.
Insa, apeluri catre *222 sunt gratuite, asta iti spun sigur pentru ca si eu am mai sunat si nu m-au taxat niciodata. Iar daca ti-a fost consumat o parte din credit, cred ca ti-l vor da inapoi.
Parerea mea este ca fiecare padure are uscaturile ei. Eu sunt de mult timp in reteaua Connex si n-am avut probleme pana acum.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Freia spune:

Nu vad unde a scris Mihai ca a platit ceva pt apel la *222. Nr e gratuit si el ca si toti ceilalti o stie si e ultimul om care ar afirma asa ceva.

cred ca nu ati inteles ca el vb de costuri pt nervii si plimbatul de colo colo pt o greseala a unor operatori draguti de la Connex.

Eu de exemplu am 2 saptamani de cand umblu pe la toti dealeri care ii stiu din zona sa imi iau un SIM nou pt ca mi-a fost furat un telefon. Si culmea e ca nu exista SIM pt categoaria de nr de telefon pe care o am.

Frumos nu?

sau o alta si mai faina: am vrut sa imi mut pict de loailitate pt plata facturii de pe toate telefoanele. E na! ti-ai gasit. sistemul ba nu mergea, ba nu imi recunostea parola sun la Connex si mi se spune ca eu am o problema cu telefonul. Si m-am enervat. A incercat sa ma faca pe fatza, m-a luat drept ultimul om prost de pe pamant si am lasat-o pana la capat cand mi-am pierdut rabdarea si i-am adus aminte de faptuyl ca e operator call center, cursurile care le-a facut pt call cernter ii impun o aniumita conduita in relatia cu clientul la telefon si am cerut sa imi faca legatura cu seful ei direct si daca acesta nu este direct cu managerul departamentului. e, si aici a crezut ca sta de vb cu un idiot ca nu poate sa faca legatura ca nu stiu cum a efectuat ea apelul. Si am explodat si i-am spus ca la om care lucreaza in Telecom la alt om care lucreaza in Telecom ca e full of shit. Brusc si-a schimbat atitudinea si in cateva minute in care eu am expus tot ce aveam de spus si am anuntzat ca imi anulez toate contractele problema mea s-a rezolvat.

Dar eu nu ma las nici moarta. Donsoara respectiva va primi o reclamatie cat casa si sa fiu a naibii daca nu merg pana in panzele albe. Ultima oara cand am patit asta am primit discout 50 de dolari la toate facturile. mama lor de comunisti.

am spume, ma scuzati. Mihai ma scuzi. pup iu.



Freia si Alexa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cait spune:

Eu cand mi-am schimbat cartela de la Go la Connex am facut-o prin telefon in cateva minute fara sa schimb nici un Sim nimic. Eu una nu am avut probleme cu ei niciodata si chiar aici folosesc Connexul pt a primi mesaje si chiar a trimite.
In schimb cu Orange-ul francez o multime de probleme..nu vorbesc k dak suni la relatii clienti te costa( de ex.am vorbit 9 minute data trecuta ka-mi facusera o prostie m-a costa 5 euro),mie imi intra noua data de facturare pe 17 iar ei pe 16 dimineata mi-au luat tot creditul care imi ramasese de 16euro..cand am tipat cik va dam un bonus de 4 euro pt greseala facuta.ce sa mai faci relamatii k aici peste tot unde suni te costa asa k nu castigi cat e costa..
Va pot spune k in tara sunt lux centrele de apel fata de aici..

Cait
Home is where heart is...my heart is far away from here..

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns m34 spune:

Intr-adevar, apelul catre relatii clienti este gratuit la mai toti operatorii, inclusiv la Connex daca suni la *222 de pe un mobil Connex. Numai ca a trebuit sa le ascult reclamele cateva minute bune (altfel nu se face transferul la un operator) se relua povestea, asa ca am sunat de pe un alt telefon catre nr lor de fix 3022222, apel pentru care am fost taxat, culmea, ca sa imi spuna un robot ca nu au personal disponibil
Pana acun nu au catadicsit sa rezolve problema si nici nu vor (sustin ca nu pot decat daca merg iar la ei la magazin).
Am inteles o parte a greselii umane care a intervenit, dar pozitia firmei este sub orice critica intr-o situatie atat de jenanta: cum este admisibil ca sa dea numarul altcuiva si apoi sa nu remedieze problema cauzata de ei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns paula2003 spune:

Si eu am sunat la ei sa-mi rezolv o problema si nu numai ca mi-au raspuns foarte greu si m-au pus sa tot apas pe 1..2 ...9..si in final sa ajung la un operator si acesta sa-mi spuna ca am ajuns gresit si ca el nu ma poate rezolva....si iar si iar pana m-am enervat si am intrat inca o dara si pe primul prins pe fir ce i-am facut ca m-a si rezolvat. In total am stat cam o ora si 30 minute cu sistemul lor si cu prostiile pe care le au in cap. Nu mai spun cum te fura la minute si-ti incarca factura. Abia astept sa vina si oamenii corecti si cinstiti si pe la noi prin tara care sa nu se uite cu cate procente le-au mai crescut actiunile si fara sa faca nimic...si sa fie si corecti cu clientii.







Paulacu Paul 34+ siAlexandra

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns puskin spune:

Buna tuturor,

Probleme sunt peste tot...si la Connex si la Orange si la Zapp...peste tot unde sunt oameni sunt si greseli.

Numai ca clientii Connex au impresia ca la Orange e lapte si miere iar clientii Orange au impresia ca la Connex e raiul pe pamant.

Numai bine,
Ruxandra

Mergi la inceput