"Fimoza" la fetite????

"Fimoza" la fetite???? | Autor: Violeta Nicolae

Link direct la acest mesaj

Dragale mele,sper ca nu par caraghioasa,dar am fost acum o luna cu Maira(are 8 luni)la pediatru si mi-a spus ca la pasarel are o pielicica.Am intrebat ce este si mi-a spus ca asa cu baieti au fimoza si fetitele au.Mi-a dat o crema,am uns-o 2 saptamani,i-a trecut.Acum este ok!
Ati mai intalnit asa ceva?
Eu una nu am ai auzit?
P.S.daca pielicica aia era himenul?Daca da,cred ca am sa-l strang pe medic!
Va multumesc!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns alina costin spune:

Nu am auzit de asa ceva,dar nu sunt medic.Pentru linistea ta de ce nu mergi si la alt medic,sa mai ceri o parere.
Alina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danielac spune:

nu exista fimoza la fetite... exclus...
oricum e bine sa mai mergeti la un medic.

Fetita mea Diana-Maria, nascuta pe 24.10.2001 http://www.babiesonline.com/babies/f/fatamea
http://www.desprecopii.com/forum/photo_album_view.asp?cname=diana+nou&mid=201&cid=1072
paginuta personala:
http://www.desprecopii.com/chatnew/Desprecopiichat/PaginapersonalaView.asp?nickname=danielac

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns o mamica fericita spune:

nu am mai auzit asa ceva si nici nu cred ca exista. cum adica sa uitat in p---rica fetitei la control? si ia trecut cu o crema? eu cred ca m-as duce si la alt doctor sa vad totusi despre ce este vorba

Lorelei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Violeta Nicolae spune:

Am fost la medic pt controlul de 7 luni.Dupa ce a facut toate ce tin de acest control(cantarit,masurat,"ascultat" inimioara si plamani,s-a uitat in gat,in urechii,la dinti)s-a uitat la popou` sa nu fie iritata, s-a uitat si la pasarel(bineinteles pe dinafara) si undeva jos spre anus avea o pielicica foarte subtire.Nu a controlat-o inauntru!Doamne fereste!!!