Alaptatul - Help Line-

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns didica spune:

Andreea - acum am pricipit si eu cu AnneGraba, de...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns allya spune:

DIDICA pai nu trebuie sa-i bagi toata areola in gura! ci cat mai mult din ea! unele femei au areola f mare imposibil efectiv de cuprins de gurita unui bebe si altele numai la 1 cm diametru... deci important e doar sa apuce cat mai mult, nu doar sfarcul si evident pozitia si felul cum ii oferi sanul conteaza! ma bucur f mult ca merge bine treaba! incearca sa renunti cat mai mult la suplimentat!

RUXI bine zici tu ca trebuie pregatiti sanii inainte! dar trebuie si avut grija ca am inteles ca prea multa stimulare ar putea produce descarcari hormonale care duc la contractii premature, nu garantez de informatia aceasta dar mi se pare plauzibila.

Asa de mult ma bucur ca mai sunt medici cum e doamna dr Culcer! merita toti si ! bine ar fi sa fie mai multi medici ca si ea!

va pup,


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Teodora D. spune:

quote:
Originally posted by ruxi

chiar am o prietena acum care a nascut de 2 saptamani si-mi spunea ca il pune la san si nu vrea sa suga, si ca-i bagase deja lapte praf, ea mulgandu-se in continuare, dar productia scazand semnificativ. I-am spus sa-i schimbe pozitia, si i-am spus si de o anumita pozitie care la mine a functionat foarte bine ( invatata tot de la Culcer ). A incercat si asa, si acum bebe suge foarte bine.








RUXI,te rog descrie pozitia de care aminteai,ma pregatesc sa nasc si sa alaptez si ma gandesc ca-mi va prinde bine; precis si alte mamici vor dori sa stie despre ce e vorba.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Veve spune:

Allya,ai dreptate cu sanii.Stimularea lor este chiar o metoda de inducere a travaliului,recomandat gravidelor la termen care vor sa grabeasca nasterea.