Si eu ce fac?

Si eu ce fac? | Autor: iustin79

Link direct la acest mesaj

cazul meu:
alternativa 1: sunt studenta in anul 5, momentan nu lucrez, sunt insarcinata in luna a 7-a, sunt casatorita si nici unul din noi nu are un venit stabil. Am umblat pe la casa de pensii caci acolo se dau lamuriri in iasi in legatura cu indemnizatiile de nastere, am asteptat pe la multe ghisee si nu am primit nici un raspuns concret (pentru ca se pare ca acolo nimeni nu cunoaste legea si nu exista birou specializat de informatii): Eu nu am dreptul la nici un ajutor pentru cresterea copilului? Mi-e teama sa nu fie deja tarziu..la cat am "bajbait" prin jungla legislatiei romanesti fara sa rezolv nimic.

alternativa 2: Am lucrat in timpul facultatii timp de 4 ani dar cu vechime concreta pe carte de munca 2 ani. Ultimele 8 luni s-au incheiat in martie anul acesta cand am demisionat. Nu aveam de unde sa stiu la vremea aceea ca voi ramane insarcinata. Acum...cine ma lamureste si pe mine ce sanse are si BBul meu sa primeasca un ajutor financiar sa creasca si el linistit?

Din partea mea eu m-as angaja imediat dupa nastere ca sa nu zica nimeni ca astept pomana statului... Dar in Iasi e foarte greu sa te angajezi iar salariile sunt mai mici decat salariul minim pe economie pentru cei care se angajeaza fara PILE. Si eu n-am pile nicaieri...
Ajutoooooor...

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marius spune: