paracetamol sau algocalmin ??!!

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Lia spune:

Nu exista medicament perfect,orice administrare medicamentoasa poate fi insotita de reactii adverse.Dar beneficiile terapeutice ar trebui sa fie mai mari decat riscurile,nu-i asa?
Paracetamolul si Ibuprofenul nu sunt nici ele medicamente perfecte(acetaminophenul are potential toxic hepatic,ibuprophenul e iritant pentru mucoasa gastrica),dar administrarea in doze prescrise a unor produse potrivite varstei, n-ar trebui sa creeze probleme si ar trebui sa "functioneze".
Administrarea "algocalminului" este insotita de riscul aparitiei agranulocitozei (disparitia granulocitelor din sange).
Cred ca renuntarea la administrarea de algocalmin sau administrarea doar cand este prescris de medic(care se presupune ca nu-l va prescrie de mai mult de 5 ori/6 luni,parca asa "suna" "modelul belgian",dar nu-s convinsa...)e un lucru bun.




Lia&Andrew

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Andrada spune:

quote:
Originally posted by Lia

Nu exista medicament perfect,orice administrare medicamentoasa poate fi insotita de reactii adverse.Dar beneficiile terapeutice ar trebui sa fie mai mari decat riscurile,nu-i asa?
Paracetamolul si Ibuprofenul nu sunt nici ele medicamente perfecte(acetaminophenul are potential toxic hepatic,ibuprophenul e iritant pentru mucoasa gastrica),dar administrarea in doze prescrise a unor produse potrivite varstei, n-ar trebui sa creeze probleme si ar trebui sa "functioneze".
Administrarea "algocalminului" este insotita de riscul aparitiei agranulocitozei (disparitia granulocitelor din sange).
Cred ca renuntarea la administrarea de algocalmin sau administrarea doar cand este prescris de medic(care se presupune ca nu-l va prescrie de mai mult de 5 ori/6 luni,parca asa "suna" "modelul belgian",dar nu-s convinsa...)e un lucru bun.




Lia&Andrew