Supozitor cu Novocalmin

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns oanamada spune:

Didi alex , usor de zis, greu de facut...cand nu-i scade febra 3 ore sub 39.3 si cu nurofen dat pe gurita.....bag si novocalmin....si eu am avut reactia ta cand am citit ca este pentru peste 4 ani si pediatrul mi-a explicat ca toate aceste prospecte sunt facute pe o esantionare care este mai mare sau mai mica si ca de fapt dozele nu sunt alea care zic ei ca sunt in medicamente (asta stiam si eu...am un prieten care ocupa cu omologarea medicamentelor si suplimentelor alimentare... si care mi-a zis...ca de exemplu o mare firma de suplimente alimentare si vitamine ar fi trebuit sa pice toate omologarile in Rom - pentru ca ce este inauntru este la jumatate decat scrie pe cutie....si cred asta ca de...la noi la Romania merge si asa....de asta de multe ori medicamentele nu-si fac efectul cum ar trebui....) Cat despre Novocalmin nu sunt adepta lui, dar este bine de avut in casa pe mine m-a scos din multe belele....
Pe langa asta, am constatat ca nu exista medic pediatru care sa nu-l recomande asa ca or stii ei ceva si incerc sa mai ascult si medicii ca de...de aia sunt medici...nu orbeste, dar uneori chiar esti in situatie de criza cum am fost eu si nu ai ce face....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns _Ralu_ spune:

eu nu inteleg de ce atat de putini medici recomanda Diazepam desitin.
noua asa ne-a recomandat pediatrul in caz de febra mare, pt prevenirea convulsiilor.
dati-i si voi o cautare dupa aceasta denumire si cititi. si pe DC este un articol.
http://www.desprecopii.com/newsitem.asp?id=43
*******************************************************
raluca, mami fericita de www.totsites.com/tot/alexia-maria" target="_blank">alexia-maria (07.09.2006)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oradeanca spune:

ma bag si eu in discutie - am trecut destul de recent printr-o amigdalita urata cu febra foarte mare.