Recuperare dupa fractura tibie

Recuperare dupa fractura tibie | Autor: Otiliav

Link direct la acest mesaj

S-a intamplat pe 3 septembire. Era pe trotineta la gradinta, a luat o curba si a cazut. De fapt cam asa povesteste ea ca nici o educatoare nu a vazut-o. Acum are piciorul in ghips si mai mergem la radiografie peste 2 saptamani cand vom vedea daca s-a vindecat sau continuam cu gipsul. Ea deja ar vrea sa mearga, paseste pe varfurile degetelor pe langa perete, se taraste prin casa.
Am intrebat doctorii aici de recuperare, mi-au spus ca sa vedem cum se vindeca.

Ce se recomanda in Romania dupa o fractura de tibie? Sunt anumite exercitii pentru piciorul afectat? Sunt medicamente/siropuri care se recomanda pentru a ajuta osul sa-si revina mai repede?

Eu am aici o sticluta de Ca Pharco sirop, oare sa ii dau? Ii mai dau si ulei de peste cu vitamina A, D, E.

Mami de www.dropshots.com/otiliav" target="_blank">Ana nazdravana (18.12.2004) si Minunea din burtica 29+
Pozele noastre

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns corinag spune:

iti raspund eu desi nu am avut tibia ci tripla fractura de glezna cu osteosinteza (multe surubele si placute).
la varsta fetitei tale calusul se formeaza rapid. suplimentul de omega 3 cred ca este suficient
nu ai precizat zona care este in ghips. ideal ar fi sa faca rotiri ale gleznei si flexii-extensii, precum si miscari ale genunchiului.dupa scoaterea ghipsului ar trebui ceva masaj pentu muschii gambei care se vor atrofia putin.

dr cand i-au zis ca poate sa pasesca?si gradul de sprijin in piciorul afectat. ar rebui sa respecte limitarile precizate de dr in acest sens:sa ne se sprijine mai mult/mai devreme decat trebuie pe membrul respectiv

stai linistita ca nu vor fi probleme. eu am schiopatat luni bune si acum port tocuri.....
eu am luat remedii homeopate fiindca eram insarcinata si nu puteam lua altceva

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns corinag spune: