Seu de oaie

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Giana spune:

Sunt tot mai multi medicii care prescriu medicamente cu nemiluita efectiv degeaba.Nu mai lasa propriul organism sa lupte cu bolile(nu zic ca ar fi cazul medicului lu' ioana). Nu inteleg de ce trebuie sa dam copiilor Panadol la 8 ore sau alte prostii de-astea fara nici un efect.In primul rand sunt pline de zahar si coloranti(pe care le tot dezbatem la alte subiecte cum ca ar fi nocive)...si in al doilea rand nu au efect deloc in raceli.Sunt bune numai in scaderea febrei si atat,nu ca si tratament.
Apoi sunt antibioticele care sunt groaznic de rele...Zinatul distruge ficatul,la fel Augmentinul care sunt printre cele mai puternice.Toate astea se dau cu moderatie in cazuri exceptionale.

Eu ma bucur cand mai aud cate un medic ca spune "compresa calda stropita cu spirt la gat" asta pentru raceala,sau chiar si seu de oaie cald daca nu este fierbine. Am auzit multe persoane ca tratau copii inainte cu sare calduta pe piept.Nu-i acelasi lucru?

Ioana,ai incercat Sirop Expectorant? Cel Romanesc? Eu am fost tare uimita cand am vazut cat de bun e.Dupa pretz nici nu imi venea a crede.Am luat tot ce era scum si cotat ca foarte bun si degeaba.Insa acest sirop isi face efectul dupa primele doua doze.Si mai este si cel de Patlagina(preferat de fii-miu...la fel de bun.Insa medicul nostru spune ca primul contine ceva ce altele nu contin.Un extract...poate ne spune Sheannamp.

si sanatate!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioanaiub spune:

Giana siropul asa se numeste: sirop expectorant? am cautat pe net, e cel facut de Biofarm? sa stiu ce sa cer la farmacie

noi suntem aici cu poze noi si filmulete
Mamica de www.babababies.com/view/viewt2.cfm?SITEID=52259" target="_blank">David Iulian (07.01.2005) si www.babababies.com/view/viewt2.cfm?SITEID=52271" target="_blank"> Mara Teodora (12.07.2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ellej spune: