dieta cu fructe

dieta cu fructe | Autor: emiliamocanu

Link direct la acest mesaj

Salutare tuturor!

Si eu am avut ceva probleme cu silueta, desi am doar 24 de ani. Dieta mea preferata este dieta cu fructe. Cel mai usor e vara, cand gasesc de toate in piata sau la supermarket, daca vreau citrice, pentru ca pot sa aleg. Zilele trecute am invatat la facultate( sunt studenta anul 4 la medicina) despre vitaminele din fructe si legume. Foarte interesant de vazut ce fructe contin anumite vitamine, in special vitamina C, care mareste arderile in celule. Metodele de congelare la legume sunt bune pentru ca pastreaza 50% din vitamine timp indelungat. la fructe insa e mai greu cu congelarea... sad.gif
Totusi, am descoperit ca anumite fructe se pastreaza foarte bine cand sunt uscate sau confiate.
Se gasesc mai peste tot in magazine, sunt usor de luat la pachet, la serviciu sau la scoala, dar mai ales sunt mai sanatoase decat alte deserturi rafinate (ex ciocolata). Eu chiar le folosesc la unele retete de prajituri, yammy ! Mi se pare o varianta buna sa mananc caise sau smochine uscate, mai ales acum, in perioada iernii. Si am gasit si acele caserole cu fructe mix, o nebunie!

Voi ce parere aveti despre ele?

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns tlaura spune:

Eu zic sa te mai documentezi putin, si sa incerci sa alegi alta dieta, din care sa faca parte toate grupele alimentare! Intr-adevar, dietele bazate numai pe un anumit tip de aliment, sunt spectaculoase, dar au si multe neajunsuri; cum ai terminat-o iei rapid in greutate, pentru ca nu o poti tine toata viata, nu?, si poti capata carente alimentare serioase.
O dieta sanatoasa e bazata asa cum spuneam pe toate grupele de alimente, reducand cantitatea.
Poti sa intri la "nou stil de viata", ma gasesti si pe mine pe acolo, si late fete, care au slabit chiar si 20 kg, fara diete minune!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Criss75 spune:

quote:
Initial creeata de emiliamocanu