hipertensiune dupa nastere

hipertensiune dupa nastere | Autor: hmirela

Link direct la acest mesaj

Am si eu o problema care nu ma lasa sa ma bucur pe cat ar trebui de bebelusul meu de trei luni aproape.
La doua saptamani dupa nastere am observat ca am tensiune mare, oscilanta defapt,de la 100 cu 75 pana la 145 cu 100 eu care intotdeauna am fost hipotensiva. Si nu pot lua medicamente fiindca alaptez.
A mai avut cineva problema asemanatoare? Oare ce se poate face?
Medicul zice sa ma odihnesc...Se pare ca nu asta e solutia.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns silvana75 spune:

Da, eu am ramas cu hipertensiune arteriala dupa nastere. Norocul, daca ii pot spune asa, e ca nu am alaptat si am inceput sa iau medicamente imediat. La mine hipertensiune e si ereditara de la tata. De 7 ani sunt cu medicamente de tensiune.
Momentan pana alaptezi evita cafeaua, tigarile (dar banuiesc ca nu ai aceste vicii daca alaptezi), oboseala si starile de nervi si poti lua pastile de usturoi.
Multa sanatate!

Silvana si Paul

Poze cu noi


Daca nu poti trece prin munte, ocoleste-l. Daca nu poti sa-l ocolesti, treci peste el. Daca nu poti trece peste el, intreaba-te daca este chiar atat de important sa ajungi de cealalta parte. Daca este, incepe sa sapi un tunel

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Criss75 spune:

quote:
Initial creeata de hmirela

Am si eu o problema care nu ma lasa sa ma bucur pe cat ar trebui de bebelusul meu de trei luni aproape.
La doua saptamani dupa nastere am observat ca am tensiune mare, oscilanta defapt,de la 100 cu 75 pana la 145 cu 100 eu care intotdeauna am fost hipotensiva. Si nu pot lua medicamente fiindca alaptez.
A mai avut cineva problema asemanatoare? Oare ce se poate face?
Medicul zice sa ma odihnesc...Se pare ca nu asta e solutia.