Teste alergologice

Teste alergologice | Autor: clau2toma

Link direct la acest mesaj

Trebuie ca sa ma duc la alergologie cu baiatul si sa-i faca testele alergologice .Aveti idee in ce constau ,cum se fac si daca doare ceva?Trebuie sa dau telefon azi si sa il programeze .

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns riana spune:

I se pun cu pipeta pe brat picaturi din alergeni si apoi cu un ac foarte subtire se inteapa pielea acolo unde sunt picaturile. Intepaturile sunt superficiale, nu dor mai deloc. Adica pe mine, ca matur nu m-au durut, poate pe copil sa-l piste un pic, dar oricum nu rau.
Astea sunt testele obisnuite. din cate stiu, acum se fac unele si din sange, mai scumpe si mai complexe ..cica. Nu stiu pe care i le faci.
Curaj ca nu-i complicat.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lali spune:

Cat de mare e baietelul tau ?
Intreb pentru ca eu sunt intr-o dilema: medicii pediatri care l-au vazut pe Dragos al meu care e alergic ( 2 ani si 11 luni) au spus ca doar peste trei ani are rost sa merg la testari, dar alergoloaga l-a chemat la teste indiferent de varsta. Nu l-am dus inca si nu stiu ce sa fac...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns clau2toma spune:

Baiatul meu mai are 2 luni pana ce inplineste 4 ani .Am fost trimisa la V Gomoiu la o Dna Dr si am sunat-o azi ca sa ma programez .M-a intrebat cati ani are baiatul si i-am zis .M-a chemat Joi de dim .
Cu ocazia asta stie cineva unde este spitalul V Gomoiu?Am inteles ca ar fi prin Muncii? Cam de la metrou cat de departe este?Va multumesc !
RIANA.Mersi frumos .m-ai mai linistit ca stiam si eu ceva de niste intepaturi dar eu stiam ca trebuie intepat pe sufrafata spatelui .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lali spune: