casnica=discriminata?!?

Raspunsuri - Pagina 40

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ruxij spune:

Ma rog, asa o fi cu artistii astia, is greu de inteles, my bad. Eu una n-as munci full time doar asa de hobby, asa ca am gandit dupa mine, care muncesc in primul rand pentru bani.

Edit: ce am spus eu mai sus se mentine, chiar de scriitorul munceste de hobby. Putina lume munceste asa de kiki-bambus, lumea munceste de nevoie si si pentru copii. Si chiar daca el zice ca munceste de hobby, daca ar da mai multe detalii am o banuiala ca nu e chiar asa si faptul ca e profesor ajuta la vinderea cartilor-aduce prestigiu si relatii. Analiza lui nu mi se pare ca sta chiar in picioare, e cam o batere de campi asa poetica. Dar ma rog, eu sunt inginera si prea putin sofisticata si poate sa fie o deformatie profesionala

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aschiutza spune:

Nu se pune problema de munca ci de cit se munceste si in ce scop. Unii cred ca e important sa aduni o gramada de bani pt copilul tau si sa ii asiguri o super facultate sau un liceu de top. Chiar daca asta inseamna sa faci ore suplimentare, sa fii putin acasa, sa fii intr-un oras cu faima cam proasta.

OC Card vorbea de ceilalti, care au ales altfel pt copii lor. E vorba de alegeri facute, in ciuda presiunii sociale de ex. unii dintre acei parinti au ales serviciul fara de faima, pt ca ii permitea conditii mai bune din punctul lor de vedere pt copii.

Card a constat pur si simplu ca el se lasa dus de cariera si de dorinta de a face multe lucruri, desi nu statea in necesitatea baneasca (deci vezi, el exclude cazul in care e musai sa lucrezi multe ore ca altfel nu ai trai decent). El discuta nu problema serviciu-casnica , ci cariera-serviciu. Caci e o mare diferenta intre a face cariera si a avea serviciu. Prima varianta necesita mult mai multa implicare in serviciu, mult mai multe ore petrecute pt asta si toate se reflecta in timp mai putin pt familie.