Sofer foarte incepator si foarte fricos

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns tora97 spune:

[quote]Originally posted by Mickyyy


in prima zi in care am ajuns in intersectia de la Unirii am facut de vreo 3 ori "giratoriul" , ca nu nimeream niciodata banda care trebuia sa pot face drepata pe Dimitrie Cantemir .

am ris cu lacrimi!!!!!!! mi te si imaginam ca la Marry go round!!!!

poze multe cu noiAna a implinit un an 20062007
"da aripi unui copil, dar lasa l sa invete singur sa zboare" Marquez

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marci spune:

Lasa-ti sotul acasa! Daca nu poate fi relaxat si nu te poate incuraja iti va face mult rau. Iti spun asta din proprie experienta.
Eu si acum, dupa 10 000 de km, sunt ca un incepator cu sotul (junghiul) in dreapta. Are asupra mea un efect devastator, tot ce cladesc cand ies singura, darama el in 3 ore.
Ca sa intelegi mai bine, sambata am mers in provincie. El, din dreapta, tot ofta ca nu sunt corelate semafoarele, ca sunt gropi, ca..., ca... Cand am ajuns in Colentina a inceput distractia: mai, nu vezi groapa?, de ce franezi, ca nu se baga ala?, las-o mai incet!, mergi prea repede, mergi prea incet, de ce nu mergi cu viteza constanta?, lasa, nu te mai uita , esti pe drumul cu prioritate! (dupa mintea lui aveam tot dreptul sa iau un indivit in bot, doar avea cedeaza).
Dupa atat frecus aveam impresia ca nu mai stiu nici drumul, desi cred ca l-am facut de 30 de ori.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns april spune:

singurica te descurci. punem pariu? eu cred ca te inhiba sotul tau stiindu-l cu ochii pe tine.
da-ti greata, apoi e floare la ureche.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mamica dulce spune: