buna ziua ,am urmatoarea problema,stiti ca se primesc periodic de la casa de pensii ,niste documente referitoare la cotizatia platita si declaratiile probabil depuse la casa de pensii din 2001 incoace .
problema este ca mie imi lipsesc luni ,chiar ani din aceste situatii ,ca si cand in acea perioada nu am fost angajata ,desi eu am lucrat in mod continuu.Am fost la firma unde am lucrat ,care acum este preluata de o alta firma mult mai mare ,iar doamnele de la personal desi am fost de cateva ori ,mi-au spus ca e greu sa caute in arhiva ,ca trebuie sa faca la toata firma,daca imi corecteaza mie ,etc,in concluzie nimic.
Acum as vrea sa trimit in scris ,ca sa am ceva trimis oficial ,dar nu prea stiu catre care firma sa trimit ,cea care am lucrat eu si care cred ca nici nu mai exista ,sau spre firma mare care a inghitit-o ???
Si apoi care ste pasul numarul doi ,cu ce as putea eu sa le constrang pe doamnele de la personal ,ca sa-mi depuna din nou declaratiile ???
pentru ca inteleg ca aceasta e singura solutie ,sa depuna din nou declaratiile pe lunile lipsa
multumesc anticipat.
Da, asta e singura solutie, sa redepuna declaratiile pe lunile respective!
Cred ca trebuie discutat la firma care a preluat, mers pana la conducere chiar!
Viata se schimba, firmele apar-dispar, iar noi, ne trezim la varsta pensionarii ca nu si-au facut treaba unii care poate nici nu mai sunt!