Ei ne-au salvat viata..Multumim!!!

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kay spune:

ce subiect frumos !

si eu vreau sa multumesc... si nu stiu de unde sa incep... sunt atatia medici care au salvat-o pe Sonia... asa ca o sa o iau in ordine temporala :

dr. Platon (cateterism C.C. Iliescu), dr. Boros ATI C.C.Iliescu si intreaga echipa de acolo care a vegheat asupra Soniei ca si cand ar fi fost a lor.

tot colectivul medical de la IOMC pt absolut tot ce au facut (si credeti-ma ca au facut imposibilul) pt Sonia.. Dr. Brezan, Conf. dr. Anca, dr. Iusan, dr. Bar, dr. Stan... si nu in ultimul rand doamnei doctor Tatiana Ciomartan .fara dansa Sonia nu mai traia azi ! si pt ceea ce face pt mine - toate telefoanele (si credeti-ma ca sunt sute) la care imi raspunde, pt ca ma linisteste, pt ca imi vorbeste si imi explica si pt stilul extrem de direct in care imi vorbeste. chiar daca e dur uneori, altfel cred ca innebuneam (mai rau, ar zice dansa)

cred ca as multumi intregului spital DHM de la Munchen... dr. Prodan, care a operat-o, dr. Voght (care a acceptat sa o primesca fara ca plata sa fie facuta) dr. Eicken(care deja stie ca sunt eu cand aude Hello in loc de Hallo ), dr. Kost (care a suportat zeci de intrebari), Prof. Hess si glumitele noastre cu Pukey, toate asistentele de la intensivstation si normalstation-sunt fenomenale si extrem de umane...

si la capitolul "au salvat viata Soniei" as vrea sa includ toti oamenii care au donat bai pt operatiile ei, tuturor persoanelor de pe forum, si nu numai,care s-au implicat in campania pt viata ei. fara de ele nu existam acum : Chris27, doina_cel.

va multumesc si fiecare zambet al Soniei vi se datoreaza !

oana deSOSONICA (6.06.2007)


asa creste Sonia

Sonia
ACTE diferite interventii, diagnostice etc.




www.helpsonia.com

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kay spune:

si, am vrut sa fie post separat