Toate forumurile Sarcina de la A la Z  Odiseea sarcinii in 40 de saptamani ...

Anemia in timpul sarcinii

(1 vot)
Pagina precedenta | Pagina urmatoare

Autor Subiectul precedent Subiect Subiectul urmator
Pag. din 16
Luiza1977
Luiza1977

194 Mesaje
Link direct catre acest raspuns  Arata profilul Adauga semn de carte la raspuns Trimite Luiza1977 un Mesaj Privat  Reply with Quote
Buna!
Si eu sunt anemica si medicul mi-a indicat sa iau Maltofer dar nu stiu cate e de eficient sau nu.pareri?
Mergi la inceput
ircuta
ircuta

36 Mesaje
Link direct catre acest raspuns  Arata profilul Adauga semn de carte la raspuns  Reply with Quote
si eu am o usoara anemie, doctora mi-a recomandat fier, dar fierul ma constipa. Ce alte solutii aveti voi?
Mergi la inceput

aZaZ

276 Mesaje
Link direct catre acest raspuns  Arata profilul  Visiteaza pagina lui aZaZ  Trimite mesaj AOL luiaZaZ    Trimite mesaj ICQ luiaZaZ  Apasa aici pentru MSN MSG. a lui aZaZ  Trimite mesaj yahoo luiaZaZ Adauga semn de carte la raspuns Trimite aZaZ un Mesaj Privat  Reply with Quote
Buna, sunt relativ noua pe aici. Problema cu anemia o am si eu aceasta fiind destul de mare. Mie doctorita mi-a recomandat ferro- gradumet. Mie ferul chiar ma ajuta foarte bine in ceea ce priveste constipatia.
Incearca sa mananci foarte multa carne de vita , sau in timp ce iei Fe incearca sa combati constipatia cu o lingurita de ulei de masline dimineata pe stomacul gol.

MARIA [ flo] ; ANDREI [ bibe ] si STEFAN
Mergi la inceput
Bandolina22
Bandolina22

5 Mesaje
Link direct catre acest raspuns  Arata profilul Adauga semn de carte la raspuns  Reply with Quote