Nemultumire

Nemultumire | Autor: MaryP

Link direct la acest mesaj

Draga Buburuzo, io crek ca parintii tai nu vor sa vanda! Am trimis intrebari legate de unele produse de pe pagina ta si...tot astept...Si uite asa ma intreb dak voi vrea sa cumpar, tot asa o sa astept???

RAZVAN MIHAI – puiul meu drag

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Buburuza-shop spune:



Ne cerem iertare. De cateva zile ne face viata amara un server. Mail-urile au mers groaznic, ba intrau, ba nu intrau mesaje. Ba functiona site-ul, ba tragea sa moara. Problema tehnica a fost rezolvata noaptea trecuta, dar a durat ceva pana cand toate serviciile sa fie din nou 100% functionale. Colegii mei au raspuns astazi la toate cererile de informatii pe care le-am primit insa nu suntem siguri ca au fost receptionate toate intrebarile... Tu ai primit raspunsurile?



EDIT: Am o mare-mare rugaminte catre toti cei care au cerut informatii la www.buburuza.com si nu au primit raspunsurile pe mail sau la telefon: va rog sa-mi transmiteti pe PM adresa de e-mail de pe care ati trimis cererile de informatii. Multumesc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Buburuza-shop spune:



Revin tocmai pentru a-ti multumi, MaryP. Datorita mesajului tau am facut din nou o serie de teste la mail si am constatat ca inca nu intra mesajele pe casuta pentru informatii (si nu numai pe respectiva adresa). In noaptea urmatoare o sa incercam sa rezolvam problema ca-i jale mare!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tears4u spune:

quote:
Revin tocmai pentru a-ti multumi, MaryP. Datorita mesajului tau am facut din nou o serie de teste la mail si am constatat ca inca nu intra mesajele pe casuta pentru informatii (si nu numai pe respectiva adresa). In noaptea urmatoare o sa incercam sa rezolvam problema ca-i jale mare!


Si eu am incercat sa comand produse de la dvs dar se pare ca inka nu ati rezolvat problema sau problemele care le avetzi cu serverul.m trimis comanda de mai multe ori si nici o sansa de reushita pana akum ..................

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Buburuza-shop spune:

Problemele tehnice au fost in cea mai mare parte rezolvate si toate mailurile si magazinul functioneaza normal, inclusiv modulul de comenzi. Cel putin asa reiese din testele pe care noi le facem zilnic. Daca totusi intampinati dificultati in plasarea comenzilor sau a cererilor de informatii, va stam la dispozitie de luni pana vineri intre 9.30 si 18 la telefon 031.104.73.03

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Buburuza-shop spune:

quote:
Originally posted by tears4u
Si eu am incercat sa comand produse de la dvs dar se pare ca inka nu ati rezolvat problema sau problemele care le avetzi cu serverul.m trimis comanda de mai multe ori si nici o sansa de reushita pana akum ..................

Am verificat comenzile dvs. plasate in magazin sambata 21.octombrie, seara. Comenzile sunt plasate si inregistrate corect. Intr-adevar, persista o eroare legata de modalitatea si taxa de transport. In Bucuresti livrarile sunt GRATUITE. Luni dimineata veti fi contactata telefonic de catre operator pentru confirmare.

Multumesc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tears4u spune:

quote:
Am verificat comenzile dvs. plasate in magazin sambata 21.octombrie, seara. Comenzile sunt plasate si inregistrate corect. Intr-adevar, persista o eroare legata de modalitatea si taxa de transport. In Bucuresti livrarile sunt GRATUITE. Luni dimineata veti fi contactata telefonic de catre operator pentru confirmare.


Se pare totusi ca mai avetzi ika o problema cu rmarea celor 4 pasi la comandarea produselor eu am trimis comanda de mai multe ori si la ultimul pas imi dadea eroare de sistem si nu imi arata daca comanda mea a fost sau nu acceptata..........
totusi sper sa remediatzi si aceasta problema si nu sa apara din nou ''unable to send email'' si sa verificam setarile la mail........
va multumesc inka odata

Mergi la inceput